zondag 15 maart 2015

Wat make-up al niet kan doen...mijn metamorfose. (+ review "makeup eraser")




Altijd als er een verandering heeft plaatsgevonden met betrekking tot mijn haar krijg ik zin om weer eens goed uit te pakken qua make-up.
En aangezien ik nog ziek thuis ben had ik er volop tijd voor en zin in.
Met deze mooie producten ging ik aan de slag.

Dit ben ik voor de metamorfose. 
Zo loop ik er thuis het liefste bij, gewoon klem in mn haar en no make-up.

Ben er eens goed voor gaan zitten en heb alles gebruikt wat ik normaal als ik naar mijn werk ga maar zelden doe.

Ik begon met mijn gezicht nogmaals te reinigen met een facegel en bracht daarna een dagcreme aan.
Wat ik normaal eigenlijk nooit gebruik is foundation maar zoals ik al zei ik had zin om groots uit te pakken ;-)
Na mijn foundation (CC cream Max & More medium) gebruikte ik voor het eerst mijn nieuwe creamy concealer stick #01 van Perfect Touch onder mijn ogen en poederde ik het geheel af met mijn Catrice All about matt.
Daana bracht ik bronzer, blush en highlighter aan uit het schitterende iconic contoursetje "Rave" van Makeup Revolution.

  
Wat ik normaal ook nooit doe is mijn wenkbrauwen bij tekenen, dit keer wel gedaan. Ik heb ze tenslotte niet voor niets laten bijwerken van de week bij mijn favorieten kapsalon die de "touwtjesmethode" hanteert.
Ik gebruikte daarvoor een wenkbrauwenpotloodje van de action en wenkbrauwgel van Catrice.

Voor mijn ogen gebruikte ik 4 mooie kleuren: champagne, gold, bronze en deep purple uit mijn new in Lorac Pro palette (duplicate) met daaronder als basis de dupe van MAC paintpot "Bare Study" namelijk de Color Tattoo "Barely Branded" van Maybelline.
Deze heb ik ook extra als highlighter aangezet net onder mijn wenkbrauwen.
In mijn ooghoeken heb ik de highlighter pencil gebruikt.
Bij deze look heb ik twee mascara's gebruikt, ik wilde even iets extremer dan normaal.
Als eerste bracht ik de Rimmel mascara Scandaleyes retro glam aan en daarna de extreme black van Perfect Touch.

Op mijn lippen bracht ik ook twee lipsticks aan.
Beide van de Action, Max en Max and More.
De eerste kleur "Vamp Red" vond ik geweldig bij mijn nieuwe haarkleur staan en om deze wat op te pimpen bracht ik er de schitterende "fabulous orange" lipstick over aan.
Met dit als resultaat, geweldige combi al zeg ik het zelf ;-) 

Als laatste krulde ik mijn haar nog een beetje en deed ik een leuke statement ketting om en een paar double dots oorbellen in.

En voilà.....mijn metamorfose.

Het was mooi weer dus ben wat foto's gaan maken ;-) 

Daarna bedacht ik mij dat ik de Makeup Eraser nog ongebruikt maar al wel gewassen nog had liggen en dit wel een uitgesproken kans was om ook deze maar eens uit te proberen.

Dit is wat makeup eraser er zelf over verteld:

"De MakeUp Eraser

De MakeUp Eraser is een natuurlijke methode om je make up te verwijderen. Geen agressieve chemicaliën nodig, gewoon de MakeUp Eraser nat maken met water en al uw makeup verdwijnt binnen enkele seconden. Zelfs waterproof eyeliner en mascara, HD makeup, toneel make up, en nog veel meer. De MakeUp Eraser is ideaal voor de gevoelige huid en lensdragers. De MakeUp Eraser is herbruikbaar en kan in de machine minimaal 1000x gewassen worden. Alle make up vlekken zullen na elke was verdwijnen. De MakeUp Eraser is GEEN MICROFIBER! De MakeUp Eraser is een pluche doek van een speciaal geweven polyester/zijde mix die zacht is voor de gevoelige huid.Om je make up te verwijderen op vakantie moet je vaak veel make up removers of doekjes meenemen. De MakeUp Eraser geeft je vrijwel geen extra gewicht in je koffer en kan ook niet gaan lekken! Tevens ben je millieu vriendelijk bezig, want de meeste removers en make up doekjes zitten in plastic verpakkingen, die je telkens opnieuw weer moet kopen en weggooien.

Verwen uzelf, verwen uw huid en bespaar heel veel geld !

NIET GOED? GELD TERUG!

Wij zij pas tevreden als u dat bent! Er zijn al duizenden tevreden gebruikers van de Makeup Eraser. Wij staan 100% achter ons product en daarom geven wij een 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie !

Heeft u vragen neem dan contact met ons op."




Makeup Eraser is een mooie roze langwerpige doek die je alleen maar nat hoeft te maken om vervolgens je gezicht schoon te maken.
Nou...mij benieuwen.
Ik maakte de "korte" kant nat met warm water en begon mijn gezicht schoon te maken.
Er zat best wel wat make-up op dus ik was nieuwsgierig.
Na een aantal x de doek over mijn gezicht te hebben gehaald was alles eraf!!!!!
Wauw....echt ALLES!!! Ook de dubbele laag mascara en dat zonder extreem te hoeven boenen.
Geweldig!!! En het voelde lekker zacht! 
Om te testen of wel echt alles eraf was gebruikte ik een wattenschijfje met mijn gesichtswasser van Balea en echt alles was eraf, mijn wattenschijfje bleef schoon. SUPER!!! 

De Makeup Eraser is een aantal x te gebruiken voordat je deze weer in de wasmachine stopt!
Het scheelt een hoop wattenschijfjes en/of gezichtsdoekjes en/of miscellair water o.i.d.
Ik vind het een fijn product.

De makeup Eraser is hier te bestellen en kost € 19,95

En zo ben ik weer makeup loos! ;-) 

Wat vind jij van mijn metamorfose?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...