zondag 29 maart 2015

Makeup Revolution Amazing Lipgloss Coral


Zelf ben ik niet zo dol op lipglossjes maar ik vond het wel leuk dat makeupmusthaves.nl me deze lipgloss toestuurde om te mogen reviewen.

Het is een lipgloss zoals vele lipglossjes.
Met een sponsapplicatortje.
Ik kreeg de kleur Coral opgestuurd, wel precies een kleurtje waar ik van hou.

Dit is wat makeupmusthaves.nl erover schrijft:

'Makeup Revolution Amazing Lipgloss is een zeer gepigmenteerde lipgloss met een mooie glans. Deze lipgloss laat je lippen voller lijken en maakt ze mooi glanzend. Je kunt de lipgloss ook perfect dragen over een lipstick voor een nog intensere kleur en een mooie glanzende finish!
Makeup Revolution Amazing Lipgloss is verkrijgbaar in verschillende kleuren.'

De lipgloss ruikt erg lekker en blijft ook best redelijk zitten.
Ikzelf heb het niet zo op het plakkerige van een lipgloss.

De kleur is wat ik van een lipgloss gewend ben, een lichte kleur met veel glans.

Ik vind het een leuke lipgloss maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een fijne lipstick.

Mijn lippen zonder lipgloss

Mijn lippen met lipgloss, niet heel veel kleur maar wel een flinke gloss! ;-)
Ps heb niet de meest mooi gevormde lippen maar ja wat is een review zonder swatch op de lippen! 

Deze (en nog meer kleuren) lipgloss is hier bij makeupmusthaves.nl te bestellen en kost €1,49 wat natuurlijk niet duur is! ;-) 

*dit product heb ik ter review mogen ontvangen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...