zaterdag 1 februari 2014

Louboutin nails



Wellicht zijn jullie dames wel bekend met "Louboutin" schoenen?

Kenmerkend hiervan zijn de knalrode zolen (onderkant) van de schoenen.



Het idee voor mijn nagels van vandaag zijn daarop gebaseerd. 

Het leek mij een leuk idee om hetzelfde effect proberen te creëren met mijn nagels.

Ik ben begonnen om de onderkanten van mijn nagels knalrood te lakken. 



Dit doe je voorzichtig met het kwastje van de lak.

Ik heb 2 laagjes aangebracht.

Daarna lak je de bovenkant van je nagels met een zwarte lak.



De restjes rode lak haal je weg met een wattenstaafje me aceton.

En voilà LOUBOUTIN nails!



Is deze manier van nagels lakken iets voor jou of vind je het helemaal niks?

(Het zou natuurlijk ook met andere kleuren combinatie's mogelijk zijn!)


De lakjes die ik hierbij gebruikt heb komen beide van de action; "red" en "black" van Max nails. (0,49)

De zwarte lak van de action dekt met 1 laag! 




27 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks Saskia. Leuk dat je een reactie hebt achter gelaten. ;-) Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  2. ik vind het wel heel erg mooi! ik heb helaas niet zulke lange nagels :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh dat is jammer! Ik ga ze binnenkort ook weer flink inkorten hoor! Voordat er 1tje op een onmogelijke plaats inscheurt ofzo! Dat kan je maar beter voor zijn! Ik heb gelukkig wel redelijk sterke nagels dus heb er nog niet echt haast bij! ;-) thanks voor je reactie, lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  3. Ik vind het super tof! Mijn nagels zijn ook niet lang genoeg helaas, anders had ik de combi neon-wit geprobeerd! (Neon op de onderkant, wit op de bovenkant!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou inderdaad een leuke combi zijn! Ik hou hem in gedachte! ;-)

      Verwijderen
  4. Wat leuk en creatief gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniaal bedacht! Leuk effect, vind ik! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks Lonneke, vind ik zelf eigenlijk ook wel! Is toch altijd maar weer afwachten hoe dit soort dingen uit pakken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het wel gaaf! lijkt me wel lastig eraf te halen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eline, dank je! En ja dat moet ik nog gaan meemaken, het zit nu nog op mijn nagels! Maar ik moet zeggen het zwart bovenop zit nog perfect en het rood onder mijn nagels begint al te "slijten" maar we zullen het zien over paar daagjes! (Meestal probeer ik het tot zaterdag te laten zitten) ;-) Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  8. Wauw, dat is echt super gaaaf! Ik vind de schoenen ook zo enorm mooi pffoee. Ik volg je btw nu op bloglovin, leuk blog heb je!! :)) xxx

    Saladofvogue.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een coole nail art!!
    I really like it!

    En het idee van Louboutin nagels vind ik ook erg creatief ;)
    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Julia, ik probeer zo creatief mogelijk te zijn en dat was met deze "nail art" wel redelijk geslaagd! ;-) Xxx

      Verwijderen
  10. Wat grappig! Lijkt me wel vervelend met weghalen.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah Americole,
      Dat viel reuze mee! Ik had ook verwacht dat het lastig zou gaan maar het slijt er na een paar dagen al vanzelf af! Ik zou hem dus zo weer maken! ;-) lieve groetjes

      Verwijderen
  11. Heel leuk bedacht, ze laten je direct aan louboutins denken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Shivani, dank je! Ik kreeg er ook veel leuke reactie's op in winkels en op mijn werk! ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...