zaterdag 7 maart 2015

Mijn Perfect Touch make-up stash.


Al vanaf dat het huismerk Perfect Touch van de Big Bazar in de schappen kwam te liggen was ik al fan! Een ieder die mij nu zo'n beetje kent weet dat ik van LOW budget hou en daar speelt Big Bazar mooi op in! Ik begon met een blush en een lipstick en inmiddels heb ik best wel een flinke stash.
Sommige producten hiervan behoren zelfs tot mijn dagelijkse favorieten.

Ik heb inmiddels 4 lipsticks van Perfect Touch en moet zeggen dat deze super fijn in gebruik zijn. Ze zijn best romig en smeren lekker over de lippen.
hier een review van de lipsticks.
De lipsticks kosten €0,99 per stuk.

De swatches:

Dan heb ik twee nagellakjes.
De nagellakjes van Perfect Touch zijn over het algemeen prima lakjes die goed dekken en snel drogen. De witte dekt perfect en gebruik ik graag onder een nailart.
De lakjes kosten €0,99 per stuk.

De swatches:
  

Mascara....ik heb twee verschillende. Beide met een siliconen borsteltje die vind ik persoonlijk het fijnst! De groene variant is een top product maar de roze variant is mijn all time favorite en gebruik ik dagelijks. Heb hier dan ook een back-up van gehaald met de actie van 2+1 gratis.
Hier de review van deze mascara's.
De mascara's kosten €2,99 per stuk.

Oogschaduw trio paletjes.

Daar heb ik drie verschillende van.
Een paarse variant, een blauwe variant en een bruine variant.
De pigmentatie is qua prijsverhouding zeker niet slecht! 
Hier en hier een review van de oogschaduw trio's en blushes en nagellak en lipstick van Perfect Touch.
De paletjes kosten € 1,49 per stuk.

De swatches:

Foundation.

Deze heb ik pas en eigenlijk gebruik ik niet dagelijks een foundation, alleen wanneer ik er zin in heb.
Deze foundation is vrij dun maar dekt perfect! Er zijn meerdere kleuren te koop voor verschillende huidskleuren. Ik heb nr 02 de één na lichtste. Misschien voor nu nog iets te donker maar straks met een kleurtje is deze perfect denk ik. 
De foundation kost € 1,99 (als ik me niet vergis)

Concealer stick.

Over deze concealer stick hoorde ik niks anders dan positieve verhalen en wilde het zelf ook testen.
Ook een concealer gebruik ik zeker niet elke dag maar vind het wel fijn om er één in huis te hebben wanneer ik er wel één zou willen gebruiken.
Ik heb hem getest en inderdaad brengt deze heel fijn aan, lekker romig en blijft goed op zn plek zitten!
De concealer stick kost € 1,49

Swatches van de foundation en concealer stick:
  

En dan last but not least....de blushes!!!


Inmiddels heb ik alle blushes en een (matte) bronzer!
Deze zijn werkelijk zo ontzettend mooi! Echt waar!
Hier heb ik er ooit een review over geschreven en ben nog steeds erg blij met deze blushes!
De bronzer is heel lang mijn dagelijkse favoriet geweest! Van deze bronzer zijn er verschillende teinten, dus voor een ieder wat wils.
De blushes kosten €1,49 per stuk en ik raad je ze echt aan!!!! ALLEMAAL! 

De swatches:
V.l.n.r de bronzer en de blushes nr #01 #02 #03 en #04

Zoals je kunt zien ben ik fan van het make-up huismerk Perfect Touch van de Big Bazar.
Het is absoluut low budget en prima kwaliteit! 
Er ligt nu bij de make-up afdeling een handig boekje over dit huismerk en tips voor verschillende huidskleuren. Goed bedacht van Perfect Touch! 

Heb jij al iets van het huismerk Perfect Touch van de Big Bazar? 

Tip: t/m 8 maart loopt de actie van 2+1 gratis.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...