vrijdag 13 maart 2015

Itslilyblue.nl (nieuwe leuke webshop met o.a producten van Bath & Bodyworks)


Op Instagram kwam ik in contact met Corina, de eigenaresse van de nieuwe webshop itslilyblue.nl
Ik vroeg haar of ze het leuk zou vinden om een kleine samenwerking met mij aan te gaan.
Hier reageerden Corina heel enthousiast op en ik kreeg al snel een leuk pakketje opgestuurd met wat heerlijke producten!

Eerst even kort over de webshop van Corina itslilyblue.nl 
In deze webshop zijn verschillende fijne merken te bestellen zoals producten van het Amerikaanse merk Bath & Bodyworks.

Het welkomswoord van Corina op de site:


"WelkomWelkom op ItsLilyBlue! Hou je er ook zo van om thuis een heerlijke sfeer te creëren en de geur van het seizoen in huis te halen? Of van een heerlijke bodymist, die je eindeloos wilt blijven ruiken? Of wat te denken van de lekkerste handzepen!Bath and Bodyworks is in de U.S.A. zeer bekend vanwege de geurkaarsen, zepen en heerlijke bodymists. En dat is niet zonder reden! Ze hebben een groot assortiment met de meest uiteenlopende geuren. ItsLilyBlue is de place to be als het gaat om de lekkerste producten van deze Amerikaanse keten. Kijk rond en verwen jezelf met je favoriete geuren!Update:De eerste sheetmasks staan online! Kijk, vergelijk en kies!Deze maskers worden als brievenbuspost verzonden. Dus: lage verzendkosten!"
 
Ik kreeg o.a een heerlijke scented candle van White Barn opgestuurd in de geur Marshmallow Fireside.Dit is wat itslilyblue.nl over deze scented candle schrijft;
'Mmm.. Gezellig bij het haardvuur, met de warme geur van marshmallows, smeulend hout en vanille. Voor deze Minikaarsen zijn de hoogste concentraties van geuroliëen, luxe mix van plantaardige was en loodvrije lonten gebruikt. Ze zitten in een mooi glas en hebben een vlamdovend deksel.Brandtijd: ca 10-15 uurAfmetingen: ca 5 cm breed, 4,5 cm hoogInhoud: 36 gr'

Ook kreeg ik deze twee sheetmasks opgestuurd;

  

Pure source...Pomegranate
"Een verstevigend masker met granaatappel-extract, verbetert de beschadigde huid."
  
En van Real Nature...Shea butter

"Een voedend masker met shea butter-extract, zorgt voor een prachtige 'glow'."


De scented candle is werkelijk waar super lekker! De geur is echt mijn geur...heerlijk zoet!

Ik ben dol op sheet masks en heb er dan ook zelf verscheidene van en was daarom blij verrast dat ik twee sheetmasks erbij kreeg opgestuurd.


Inmiddels heb ik de Shea Butter sheetmask al gebruikt.
En ik kan je vertellen dat deze heerlijk is. Nog lekkerder dan al mijn sheetmasks die ik heb van Vanedo.

Eerst heb ik mijn gezicht gereinigd met een facewashgel van Balea en daarna mijn gezicht gescrubd met de Odina face scrub van de Action.


Wanneer ik de verpakking van deze Shea Butter mask openmaakte kwam er een heel rijk bedrenkte sheetmask tevoorschijn!!! 

Het viel mij op dat dit niet een soort gel was zoals bij de Vanedo masks maar een soort van crème substantie. En heeeeel veel! Super lekker.
Met het uitvouwen van de sheetmask zag ik dat het formaat van de sheetmask ook perfect was.

  
Het sheetmask op mn gezicht, sorry voor de slechte foto's maar het was nog vroeg en de belichting was terrible! (Mss toch maar eens voor softboxes kijken?) 

Ik heb het masker zo'n 30 minuten laten zitten want het voelde gewoonweg heerlijk aan en de geur hiervan is ook zeker lekker!

  
Nadat ik het masker van mijn gezicht haalde was mijn gezicht bedrenkt met crème en was het masker ook nog vol met crème en ben dan ook met het masker nog even over mijn gezicht gegaan.
HEERLIJKKKKKK! 
P.s Ten tijde van het maken van de foto's was het nog erg vroeg, lees 06.00 uur! ;-) 

Daarna de crème lekker ingemasseerd en mijn gezicht voelt weer heerlijk zacht aan!

Van dit masker volgt ook zeker nog wel een bestelling! Ik heb al best veel maskers geprobeerd maar deze is tot nu toe zeker mijn nr 1.

Ik hoop dat het andere masker ook zo heerlijk zal zijn. Wanneer ik deze heb gebruikt zal ik het laten weten. Maar kan niet anders dan dat dat ook een fijn masker zal zijn.
De scented candle is hier te bestellen en kost €5,50
En de sheetmasks zijn hier te bestellen en kosten €1,90 per stuk.

Ik zou zeggen...neem zeker even een kijkje want Corina verkoopt vele leuke/lekkere producten in haar webshop! 

http://itslilyblue.nl

*deze producten heb ik ter review mogen ontvangen.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...