dinsdag 10 maart 2015

Makeup Revolution Iconic Blush Bronze & Brighten Rave.


Ik ben dol op dit soort contourkitjes en was dan ook erg blij verrast te zien dat ik dit paletje bij mijn te reviewen producten kreeg meegestuurd van makeupmusthaves.nl

Ik heb het hier over het Iconic Blush Bronze & Brighten contourkitje in de kleur Rave van Makeup Revolution.

Eerder liet ik hier al van Makeup Revolution dit Ultra Sculpt & Contour kit (Ultra Fair) zien die ik zelf had aangeschaft. 
Hier was ik al erg tevreden over.

Vandaag laat ik jullie dus dit schitterend Iconic contourkitje zien.

Zoals wel bekend van Makeup Revolution worden de producten altijd mooi in doosjes verpakt.

Wanneer je het kitje uit de doos haalt zie je wederom het schitterende stijlvolle vormgegeven paletjes. Mooi strak glimmend zwart met mooie gouden letters erop!

Aan de binnenkant een grote spiegel en de drie producten, een bronzer, blush en highlighter.
Gewoon zonde om te gaan swatchen! ;-) 

Dit is wat makeupmusthaves.nl over dit product zegt;

'Dit Makeup Revolution Iconic Blush, Bronze & Brighten palette is alles wat je nodig hebt in een handige kit, inclusief spiegel! De blush, bronzer én highlighter in dit palette zijn alledrie baked.
Makeup Revolution Iconic Blush, Bronze & Brighten palette is verkrijgbaar in verschillende kleuren.'
Zoals we kunnen zien gaat het hier om baked producten.

De pigmentatie is perfect! 

 
Op de foto's hierboven heb ik de producten gebruikt!
De bronzer vind ik schitterend, zo ook de blush en de highlighter!
Ik hoop dat het een beetje overkomt op de foto ;-) 

Dit contourkitje is hier bij makeupmusthaves.nl te bestellen en kost € 4,99 en is er dus in verschillende kleuren.

* dit product heb ik ter review mogen ontvangen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...