vrijdag 28 februari 2014

Water marble 2 (meerdere kleuren)

Nadat ik met Opi een water marble nailart had gemaakt was ik zo enthousiast dat ik het absoluut nog een keer wilde proberen.

Op het internet had ik gelezen dat het met bepaalde merken nagellak beter zou lukken bv met Opi, color club en met Paris Memories wat een budgetmerk is en wat je kan kopen bij de Big Bazar voor €1,-.
Ik besloot om er een aantal online te bestellen voor €0,99 omdat je dan meer kleurenkeus hebt.

Ik kwam op  http://www.budget-cosmetica.nl/   terecht en bestelde er 9 kleurtjes.
Verzendkosten waren €3,82.
De volgende dag lag het al door mijn brievenbus.

Ik kon niet wachten en ben meteen aan de slag gegaan want met deze lakjes moest het dus helemaal gaan lukken.

Ach...ik dacht als ik het dan toch doe dan maar goed en maar meteen met meerdere kleuren! ;-)
Zo gezegd , zo gedaan.
Alles klaargezet, water, lakjes, woodstick, plakband en aceton.
Alle doppen losgedraaid en om mijn bekertje heengezet en tja nu dus het uur van de waarheid....waren deze lakjes geschikt voor water marble????

YES YES YES!!!!!

De lakjes verspreiden mooi in het water en door een beetje te "spelen" met het bekertje krijg je mooie rondjes in het water.
Voor deze water marble heb ik 6 kleurtjes gebruikt en het ging perfect en belangrijker SNEL!

Daarna met de wood/rozen stick het bloem motief erin getrokken. (Vergeet niet dat je dit het beste vanaf de 2e of 3e buitenste ring kan doen)
In het water zag het er perfect uit.
Nu is het alleen nog zaak om je vinger er zo in aan te brengen dat je het mooiste stukje van de "bloem" op je nagel krijgt.
Hier moet ik nog mee oefenen. ;-)
Maar ondanks dat moet ik zeggen dat het goed gelukt is, vooral omdat ik meerdere kleuren heb gebruikt!
Oordeel zelf maar, vind jij het gelukt?
Hier het resultaat van poging nummer 3 water marble nailart.


Mijn gebruikte producten hierbij:
(Hema kwastje om lak restjes weg te halen bij je nagelriemen, werkt perfect!)




Fogan witte lak als basis onder de nailart.
En deze (soort papieren) plakband werkt het fijnst.
Ik gebruik voor 5 nagels dezelfde stukjes plakband.
(2 stukjes per nagel)
De volgende X maak ik meer en betere foto's tijdens het maken van de nailart.
Nu was ik zelf nog even aan het uitvogelen! ;-)

Water marble nailart, iets voor jou of vind je het maar niks?

Ps mijn skatje vond de Opi water marble met 2 kleuren leuker/mooier.
Hij vind deze maar "druk" ;-)

Lieve groetjes, 
Mandy

10 opmerkingen:

  1. wat super leuk! ik heb dit een paar keer geprobeerd maar het is me nooit gelukt :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ladylipbalm, ik ben er inmiddels achter dat het niet met alle lakjes lukt en dat je water zeker niet koud moet zijn! Liefst kamertemparatuur. Gewoon blijven proberen! Wanneer het namelijk wel lukt dan voelt dat te gek! ;-)

      Verwijderen
  2. Wow ziet er heel leuk en vrolijk uit! Ik ben hier ook niet heel goed in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks jewelyz, gewoon blijven proberen! Aanhouder wint! ;-)

      Verwijderen
  3. ooooh wat is deze nail art super goed gelukt!! erg mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt tof met de felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...