dinsdag 31 maart 2015

The Balm Nude Tude (duplicate)



The Balm was een merk waar ik nog niet bekend mee was.
Heb het wel bij verschillende beauty bloggers voorbij zien komen.
The Balm heeft een vintage uitstraling als kenmerk.
Hier hou je van of niet.
Persoonlijk vind ik het wel iets hebben zo'n vintage uitstraling.


Het Nude Tude eyeshadow palette is een nude palette wat in een mooi doosje word geleverd.


Achterop het doosje vind je de kleuren die er in het palette aanwezig zijn en de ingrediënten.


Wanneer je het doosje openmaakt komt er een mooi/leuk palette tevoorschijn met een soort van lint uit het palette stekend. Hiermee kan je het kwastje uit het  palette halen. Het palette blijft door een magneetsysteem dicht zitten. 

Het palette vevat een spiegeltje in de deksel en heeft een leuk apart kwastje erbij in zitten.
Ik moet zeggen dat ik toch meestal mijn eigen favorieten kwasten gebruik maar dit kwastje is toch weer anders dan zo'n rare sponsapplicator waar je niks mee kan!


Verder zitten er 12 schitterende mooie zachte kleurtjes in, die speels in het palette zijn verwerkt!



De swatches laten al zien dat het vrij lichte kleuren zijn maar alsnog vind ik de pigmentatie er wel goed van ondanks dat het wel erg lichte kleuren zijn.
Dit zijn swatches zonder eyeshadow base o.i.d
Dit zijn uitermate mooie kleuren om mijn Maybelline Collor Tattoo's bij te gebruiken.
Dan weet ik zeker dat de kleuren meer gaan spreken.
In ieder geval genoeg voor mij. Het is tenslotte een Nude palette.


Hier zie je de kleur Sexy (2e van rechtsboven) zonder eyeshodow base en rechts met eyeshadow base (Maybelline Color Tattoo Pink Gold) 


Dit palette gaat mij nog heel veel plezier bezorgen, helemaal in combinatie met mijn (inmiddels verzameling) Color Tattoo's.

  
Bij deze ooglook heb ik de kleuren Selfish, Silly en Sassy gebruikt.

Dit the Balm Nude Tude palette heb ik hier besteld voor €7,40 bij Buyincoins.com, die overigens geen verzendkosten rekenen! ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...