maandag 23 maart 2015

MUA Glamour Days eyeshadow palette


Naar aanleiding van de MUA lipsticks Persian Rose en Tulip die ik heel graag wilde hebben kwam ik op de MUA Nederlande site  terecht.
Ik gooide mijn lipsticks in mijn "mandje" en keek nog even verder omdat MUA op heel veel producten korting gaf.
Ik belandde uiteraard bij de oogschaduw palettes waar enorme korting op werd gegeven.
Na wat rond te hebben gekeken viel mijn oog op dit palette!
Wauw.....ik kan niet anders zeggen! Wat een mooie collectie kleuren in een palette.

Ik heb het over dit palette: het Glamour Days palette.
Er is ook nog een Glamour Night palette maar ik vond de kleuren van het Gamour Days palette veel mooier. En tja ik draag mijn oogschaduw het merendeel overdag dus ook daarom was dit een perfect palette voor mij.

Aangezien de verzendkosten toch al €6,60 was én bleef, bestelde ik dit palette bij de lipsticks.

En O My.....wat ben ik blij met mijn keus toen ik dan uiteindelijk dit palette in mijn handen krijg.

De kleuren......kijk nou hoe mooi.
Ze hebben geen namen maar het zijn 12 schitterende kleuren waar je hele leuke/mooie ooglooks mee kunt maken.
Er zitten een paar matte neutrale kleuren tussen maar het merendeel heeft een schitterende shimmer erin zitten! I love shimmery eyeshadows!!!!

De swatches laten zien hoe mooi de kleuren zijn. Op een stuk of 2-3 matte lichte kleuren na.
De goudblauw, de 2e van linksboven......❤️
Of de paarse en de roze....❤️ 
Ik ga hier absoluut mijn Color Tattoo's bij gebruiken want wat zullen deze kleuren nog meer gaan shinen daarmee, ik zie het al voor me! ;-)


En het allermooiste van dit Glamour Days palette wat ik hier op de Nederlandse MUA site bestelde is de prijs....ik betaalde hier geen €5,79 voor (wat al niet duur is) maar €2,79 ECHT WAAR!!!! Er is 50% korting op dit palette net als op het Gamour Night palette. DEAL! ;-) 

(Let wel op er komen nog wel verzendkosten bij maar omdat ik er ook nog wat lipsticks bij had besteld was ik voordelig uit. Ik had het vrij snel al in huis!)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...