vrijdag 6 maart 2015

MAC paintpot "Bare Study" dupe Maybelline Color Tattoo "Barely Branded".<h2 style="text-align: start; box-sizing: border-box; margin: 0.83em 0px 0.375em; text-rendering: optimizelegibility; font-weight: 500;"><br></h2>



Een MAC product zal er denk ik nooit in mijn stash terechtkomen ben ik bang voor.
Helemaal niet wanneer er zulke mooie en goede dupes voor veel minder geld verkrijgbaar zullen zijn!

Vandaag laat ik jullie zo'n dupe zien!

Bijna had ik dus de MAC paintpot Bare Study in een virtueel winkelmandje gedeponeerd.
Maar ik zou ik niet zijn als ik niet eerst eens op zoek ging om te zien of er niet een goedkoper alternatief hiervan bestond.
En na google te hebben geraadpleegd kwam ik tot de ontdekking dat er wel degelijk een dupe van deze schitterende paintpot bestond en wel van Maybelline.


Namelijk deze Maybelline Color Tattoo in de kleur "Barely Branded".
Deze is naar mijn weten niet (meer?) in Nederland te koop en dus week ik uit naar Ebay waar ik een Nederlandse verkoopster tegenkwam.

Ik had mijn Color Tattoo al snel in huis.


Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal niet bekend ben met paintpots of color tattoo's maar mijn idee is om deze te gaan gebruiken als eyeshadow base of gewoon als eyeshadow.
Maar voornamelijk als base omdat ik toch vaak shimmery nude kleuren oogschaduw gebruik en ik denk dat het met deze color tattoo nog mooier uitkomt.


Een Color Tattoo is een potje met een zacht en creamy oogschaduw.
Door de warmte van je vinger word het creamy en makkelijk aan te brengen.
Wanneer je het hebt uitgeblend dan blijft het werkelijk zitten als een huis! Na het swatchen op mijn arm kreeg ik het er amper af! 

Is het een dupe van de MAC Bare Study? Zeker weten!


Op deze foto (bron foto) kan je zien dat het haast geen verschil maakt!
Na wat onderzoek op het WWW te hebben gedaan komt de Maybelline Color Tattoo Barely Branded vaak nog beter uit de test! 


Hier op de foto zie je de schitterende glow die deze Color Tattoo geeft!


En op deze foto's zie je links (boven en onder) een oogschaduw zonder Color Tattoo en in het midden een streep Color Tattoo Barely Branded en rechts dezelfde oogschaduw maar met Color Tattoo eronder!

Dat ik deze Color Tattoo vaak zal gebruiken mag duidelijk zijn.

Het zal ongetwijfeld ook niet mijn laatste Color Tattoo zijn want ik ben vanaf nu into de Color Tattoo's! ;-) 

Ik bestelde mijn Maybelline Color Tattoo hier op Ebay, toevalligerwijs een Nederlandse verkoopster en was incl. €2,98 verzendkosten €11,50 kwijt. 
De MAC Paintpot kost €19,50   

Tip: bewaar je Color Tattoo of Paintpots altijd op zn kop, dit zorgt ervoor dat het product niet uitdroogt!  

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...