woensdag 4 maart 2015

Cien lipsticks van de Lidl.


Zo nu en dan valt mijn oog nog wel eens op een ander merk lipstick dan Max & More van de Action.

Dit keer viel mijn oog op deze 3 beauties van Cien het make-up huismerk van de Lidl.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze niet alle drie tegelijk heb gekocht. Ik had als eerste de schitterende kleur Sweet Violet nr 37 meegenomen. Een gewaagde paarse kleur die op mijn lippen precies de kleur gaf die ik wilde!
Niet té aanwezig maar precies mooi!

Hier op de foto draag ik Sweet Violet nr 37.

Nadat ik dus één lipstick geprobeerd had was ik hier zo tevreden over dat ik er zeker nog wel wat van bij wilde hebben mochten ze nog kleurtjes hebben die ik mooi vond!

Deze lipsticks van Cien smeren zo heerlijk over je lippen. Ze zijn romig en persoonlijk vind ik ze lekker ruiken! Oké je moet het bijwerken zo nu en dan maar dat vind ik totaal geen probleem!

Bij de volgende ronde boodschappen doen kwam ik nog twee pareltjes tegen...een mooie roze, wat zeg ik....een perfecte roze....de naam zegt het al: Perfect Pink nr 24 en een hele mooie koraal kleur: Neon Coral nr 9!

De pigmentatie vind ik meer dan oké ;-) 

De lipsticks zijn trouwens helemaal geseald als je ze koopt, super is dat! Nieuw is ook ECHT nieuw!
Zo vind ik het uiterlijk van de lipsticks ook niet verkeerd. Best wel mooi!
In het midden kan je zien om welke kleur het gaat, zo ook onder de lipstick waar je de kleur ziet en de naam van de lipstick.


Cien lipsticks zijn te koop bij de Lidl en kosten €1,99 per stuk.

Heb jij de make-up van de Lidl al gespot?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...