donderdag 19 maart 2015

Maybelline Color Tattoo "Eternal Gold" en "Infinite White"


Na mijn MAC paintpot dupe ontdekking van laatst wat je hier terug kunt lezen was ik razend enthousiast geworden over de Color Tattoos van Maybelline.

Bij de Big Bazar zag ik zoals jullie hier terug kunnen lezen nog een pareltje van een Color Tattoo liggen en wel voor de prijs van €2,99!
Het ging hier om deze Color Tattoo in de kleur Pink Glod, mijn tweede favoriet na Barely Branded! 

Maar toen ik met de VIP avond in de Kruidvat rondliep zag ik nog zo'n mega goede aanbieding!
Er was een 1+1 gratis actie op de Color Tattoos en als klap op de vuurpijl kreeg ik er ook nog eens een korting van 20% overheen!

Maar ik zal jullie eerst laten zien om welke Color Tattoos het hier gaat!

Ik zocht deze twee uit:

Eternal Gold

Infinity White

Het lijken mij ontzettende mooie creamy eyeshadows maar ik wil ze ook als eyeshadow base gaan gebruiken om mijn oogschaduws nog mooier te laten sprankelen! 
Ik weet uit ervaring met de Color Tattoo Barely Branded dat het blijft zitten als een huis! 
Je oogschaduw gaat werkelijk geen kant meer op! 

Door de warmte van je vinger word de oogschaduw lekker creamy en brengt het gemakkelijk aan op je ooglid. Ook is het goed te blenden of uit te smeren! Wanneer het droog is gaat het geen kant meer op! 

De pigmentatie is wederom super! 


Hier mijn drie pareltjes.
V.l.n.r: Barely Branded, Infinite White en Eternal Gold.

Hier swatches met de inmiddels vier verschillende Color Tattoo's als base.
Voor deze swatches heb ik steeds dezelfde lichtblauwe oogschaduw (helemaal rechts zonder basis) gebruikt zodat jullie kunnen zien wat voor verschil het geeft bij een zelfde oogschaduw.
V.l.n.r Barely Branded, Infinite White, Eternal Gold en Pink Gold.
(Links de Color Tattoo's zonder oogschaduw en rechts met oogschaduw)

Nogmaals de tip die ook voor de paintpots van MAC opgaat: bewaar je paintpot of Color Tattoo op zn kop, zo droogt het product niet uit beweert men.

De normale prijs van een Color Tattoo is €10,49
Ik kreeg er één gratis en van de andere ging nog eens €4,20 korting vanaf, dus ik betaalde uiteindelijk voor beide Color Tattoos €6,29! (€3,15 per stuk dus!)
Een totale korting van €14,69!!!!!!!

Je kunt je voorstellen hoe blij ik was dat ik toch nog even langs de Kruidvat was gegaan om 17.00 uur op de VIP avond! 

Heb jij nog iets weten te scoren op de VIP avond bij het Kruidvat?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...