dinsdag 17 maart 2015

NYC lip & eye primer.


Een lip primer pencil....tja ze verzinnen het gewoon en natuurlijk moeten we dat dan gaan uitproberen toch?
En een goede eyeshadow primer pencil kan nooit geen kwaad!
Ik had ze niet gekocht als er geen actie was bij het kruidvat waar je twee producten van NYC voor €5,- kon aanschaffen! Tja...moeten op de kleintjes letten! 


"Breng deze NYC City Proof Twistable Lip Primer aan voordat je je lipmake-up opdoet. De primer is de perfecte basis voor je lippenstift en ligloss. Door de primer blijft je lipmake-up langer zitten."

De lip primer moet ervoor zorgen dat je lipstick of lipgloss langer mooi blijft zitten!
De pencil brengt fijn aan en is alleen ook mooi te dragen, het geeft een mooie glans.
Ik testte het product op mijn hand en merkte dat de kleur van de lipstick wat minder fel was dan zonder. Ik moest er vaker overheen met mijn lipstick. (Neon Coral van Cien, Lidl)
Maar goed als het er voor zorgt dat ik er wat langer plezier van heb....

Links zonder primer in het midden alleen de primer en rechts beide.

"Breng deze NYC City Proof Eye Primer aan voordat je je oogmake-up opdoet. De primer is de perfecte basis voor je oogschaduw en eyeliner. Door de primer blijft je oogmake-up langer zitten."


De eye primer moet ervoor zorgen dat je oogschaduw mooi op zijn plaats blijft zitten en dat de intensiviteit wat beter word. Waar hier absoluut sprake van is.
Ik testte dit op mijn hand met een willekeurige oogschaduw.

Links zonder primer in het midden alleen de primer en rechts beide. Wel degelijk verschil te zien! 

Ik ga de lipprimer wel dagelijks gebruiken onder mijn lipstick.
Met de eye primer zal ik nog wel eens afwisselen met andere eyeshadow bases.

Vind beide producten er mooi uitzien en zal zeker gebruikt gaan worden.

Normale prijs €3,99 per stuk. Met de aanbieding 2 voor €5,- bij het Kruidvat.




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...