vrijdag 27 maart 2015

Lorac Pro (duplicate)


Al een poosje heb ik dit schitterende eyeshadow palette van Lorac Pro in mijn bezit.
Het gaat hier niet om het origineel maar om een duplicate die ik hier bestelde op Buyincoins.com.

De palettes van Lorac zie je steeds vaker bij beauty bloggers voorbij komen en beloven mooie palettes te zijn.
Alleen de originelen zijn niet bestemd voor mijn portomonnee dus week ik uit naar een duplicate.
Duplicates zijn vaak net zo goed van kwaliteit als de originele palettes alleen scheelt het flink in prijs!

Vergelijken kan ik uiteraard niet maar ik kan je wel laten zien hoe mooi dit palette daadwerkelijk is en volgens mij niet onder doet aan het originele palette.

Dit palette word in een mooie zwarte doos geleverd. 

Op de achterzijde staat de informatie die je zou willen weten.

Bij het openmaken van deze zwarte doos komt er een zwart palette tevoorschijn en een eye primer.  Net als bij het Unzipped palette een leuke toevoeging tot het geheel.

  
De eye primer is een handige knijptube waar een fijne eyeshadow base uit komt, die goed zijn werk doet!

Het palette:

Het is een mooi zwart palette waar een spiegel in de deksel zit wanneer je deze opent.

De kleuren in dit palette spreken mij enorm aan. Je kan er alle kanten mee op.

Hier zie je de swaches van het Lorac Pro palette. Zoals je kunt zien zijn ze best goed gepigmenteerd en met een mooie base eronder komen ze helemaal tot hun recht.

  
Bij deze ooglook heb ik het Lorac Pro palette gebruikt met een Maybelline Color Tattoo in de kleur Barely Branded als basis. De kleuren spreken hierdoor nog meer. I love it! 

Wat het originele Lorac Pro palette kost weet ik niet maar ik ben superblij met deze duplicate die ik hier bij Buyincoins voor €6,50 besteld heb. (worden overigens geen verzendkosten berekend!)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...