donderdag 12 maart 2015

<b><u>Super budgettip</u></b>: Maybelline Color Tattoo "Pink Gold"



Voor een back-up van mijn nieuwe haarkleur, de kleurshampoo van Cameleo van €1,- ging ik richting de Big Bazar.
Daar zag ik de welbekende bakken met Maybelline make-up en dergelijke.
Normaal zit daar niet echt iets voor mij tussen maar toch kijk ik altijd even.
En dat was dit keer maar goed ook want ik kwam er dit pareltje in tegen!!!!!


Ik heb het over de Maybelline Color Tattoo in de kleur "Pink Gold".
Deze had ik al eens zien liggen bij de Kruidvat maar vond hem gewoonweg te duur met de prijs van €10,49. 
Maar nu lag dit pareltje in de bak met de actie €2,99 per stuk of 3 voor €6,-
Aangezien er niets anders voor mij tussen lag en er maar één kleur lag van de Color Tattoo's nam ik dus maar één product mee voor €2,99.


En dames....ik ben zooooo blij!!!! Want hij is SCHITTEREND! Echt waar.
Ik laat je zien waarom.


Deze Color Tattoo is op zich al erg mooi om zo aan te brengen op je ooglid.
Het "gold" is met het zonnetje zo goed te zien, hij shined echt heel mooi! I love shimmery/shiny eyeshadows. 


Maar zoals jullie hier konden lezen over mijn allereerste Color Tattoo "Barely Branded" wat een dupe is van de MAC paintpot "Bare Study" gebruik ik de color tattoo ook graag als eyeshadow base.
Ik breng deze gel-cream eyeshadow aan met mijn ringvinger. Door het contact met je vinger word het heerlijk smeerbaar. Tip: werk wel snel want wanneer dit zit dan ZIT het ook zo vast als een huis! De naam Tattoo is echt niet overdreven!!! 



Hier kan je zien wat het effect is van een Color Tattoo.
Links is alleen oogschaduw, in het midden alleen de Color Tattoo en rechts de Color Tattoo met dezelfde oogschaduw. (Sexy, de tweede kleur van rechtsboven, uit het the Balm NudeTude palette, replica)


Toen ik de swatches wilde weg vegen van mijn hand ging alles eraf behalve de Color Tattoo zoals je hier op de foto kunt zien! Je moet hier echt grof geweld bij gebruiken ;-) 

Ik weet niet of elke Big Bazar deze in hun filiaal hebben liggen maar kom je deze tegen dan raad ik je echt aan om deze mee te nemen. Daar krijg je naar mijn idee echt geen spijt van.
En inmiddels begint mijn Color Tattoo stash langzaam te groeien! ;-) 

O ja, bewaar de Color Tattoo's of de MAC paintpots op zijn kop tegen het uitdrogen! Schijnt te werken als ik vele buitenlandse beauty bloggers mag geloven. 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...