woensdag 25 maart 2015

In de vergelijking: 3 contourkitjes, 2 van Makeup Revolution en Make me Blush van H&M.


Inmiddels heb ik drie verschillende contourkitjes en het leek me wel leuk om ze eens bij elkaar te houden en te zien welke ik nou eigenlijk het mooiste vind van de drie.

Mijn eerste contourkitje "Make me Blush" had ik bij de H&M gekocht na mezelf toendertijd heeeel lang ingehouden te hebben! Uiteindelijk viel deze me toch iets tegen en had ik er schijnbaar hogere verwachtingen van. Ik had namelijk verwacht dat de lichtste kleur in dit kitje een highlighter zou zijn maar dat is niet het geval. Het zijn 2 blushes, een lichte en een donkere en een bronzer. 
De bronzer en de donkere blush heb ik best wel vaak gebruikt inmiddels! 
Het contourkitje heeft een doorkijk deksel en er staat met gouden letters Make me Blush op.
De letters vervagen wel na verloop van tijd, beetje jammer! 

Het tweede contourkitje wat zich bij mijn stash toevoegde kwam van Makeup Revolution.
Ik bestelde deze bij makeupmusthaves.nl in de kleur: Ultra Fair C01.
Dit is een schitterend mooi kitje.
Het heeft een mooie matte bronzer en een schitterende highlighter die echt een mooie glow geeft! En een prachtige blush die ik misschien wel een beetje durf te vergelijken met Sleek Rose Gold.
Die glans en shimmer die deze blush geeft.....wauw! 
Dit contourkitje heeft een doorkijk deksel wat ik op zich wel handig vind! Je ziet meteen die mooie kleuren. Binnenin zit toch nog een smalle strook spiegel, leuk bedacht! 

Het derde contourkitje kreeg ik ter review opgestuurd van makeupmusthaves.nl samen met nog wat andere producten van Makeup Revolution.
Het gaat hier om het Iconic contourkitje in de kleur: Rave.
Ook in dit kitje zit een matte bronzer en een prachtige highlighter met een mooie glow! En een mooie blush die een lichte shimmer heeft. Erg mooi!
Dit contourkitje heeft het uiterlijk wat we van Makeup Revolution inmiddels wel kennen; een mooi stijlvol zwart glimmend doosje met gouden letters op de voorkant.
Binnen in de deksel een grote spiegel.

Dit zijn ze dus alledrie.

En hier liggen ze alledrie onder elkaar.
V.b.n.b Make me Blush, Iconic en de onderste Ultra Fair.
Je kunt het verschil nu wel goed zien.

Ik maakte swatches van alledrie de contourkitjes.

Dit zijn de drie verschillende bronzers: 
v.l.n.r  H&M, Makeup Revolution Iconic en als laatste Makeup Revolution Ultra Fair C 01.

Persoonlijk vind ik hier de rechter (Ultra Fair) het mooist. H&M vind ik wat te rood bruin en Iconic is wat poederig maar heeft ook een mooie kleur! 

Dit zijn de drie verschillende highlighters: 
v.l.n.r  H&M, Makeup Revolution Iconic en als laatste Makeup Revolution Ultra Fair C 01.

Zoals je kunt zien is de eerste van H&M geen highlighter maar een lichte blush!
De middelste van Iconic is ook zeker mooi maar ook hier is de rechter van Ultra Fair mijn favoriet.
Deze geeft van de laatste twee de mooiste glow.


En dit zijn dit drie verschillende blushes: 
v.l.n.r  H&M, Makeup Revolution Iconic en als laatste Makeup Revolution Ultra Fair C 01.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alledrie de blushes wel heel mooi vind!
Maar zoals je kunt zien geeft de rechter van het Ultra Fair kitje een mooie glow.
Ik zei het al, het heeft wat weg van Sleek Rose Gold.

Zoals jullie nu ook kunnen zien zit er nog best wel veel verschil tussen de contourkitjes.
Ik vind ze alledrie mooi maar als ik echt moest kiezen dan ging ik voor het contourkitje van Makeup Revolution in de kleur Ultra Fair C01. 

Makeup Revolution Iconic is hier te koop en kost €4,99

Makeup Revolution Ultra Fair C01 is hier te koop en kost €4,49

En het H&M contourkitje is uiteraard te koop bij H&M en kost €3,99

Welke vind jij het mooist? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...