zondag 8 maart 2015

Lorac Unzipped (duplicate)



Voor mijn laatste winactie (die overigens gesloten is inmiddels) bestelde ik o.a dit palette zodat de winnares van mijn winactie niet zo lang hoefde te wachten mocht haar keus dit palette zijn.
Mijn winnares ging uiteindelijk voor de cadeaubon van makeupmusthaves.nl en zodoende kon ik dit schitterende palette aan mijn eigen stash toevoegen, lucky me! ;-)


Ik heb het hier over het Lorac Unzipped palette wat je misschien al eens voorbij hebt zien komen bij beautybloggers of op Instagram.
Dit palette is een duplicate en dus niet het originele palette.
Een ieder die mij al langer volgt weet dat ik gek ben op toffe duplicates! Mijn stash bevat 90% duplicates! I love it! 

Dit palette bestelde ik hier op Buyincoins en had het palette al vrij snel in huis.


Op het oog is deze duplicate niet van het echt te onderscheiden naar mijn mening. Het palette word geleverd in een mooie verpakking en wanneer je deze openmaakt komt er nog een mooi zwart doosje tevoorschijn waar uiteindelijk het palette in zit samen met de eyeshadow base.

    
De eyeshadow base is een klein tubetje met een schuin tuutje en bevat een goed uitsmeerbare eyeshadow base.

Maar het gaat mij om het palette alhoewel een eyeshadow base een leuke toevoeging tot het geheel is! ;-)


Unzipped...de naam zegt het al, je ziet dan ook een ritssluiting die open gaat op de doos samen met alle mooie kleuren die erin het palette zitten.


Op de achterkant van de doos zie je de ingrediënten en nogmaals de kleurtjes van het palette.


Als we het palette uit deze doos halen komt er een palette tevoorschijn met een enorme rits op de voorkant, het gaat hier duidelijk om het Unzipped palette ;-)
Er zit in de klep een spiegel wat natuurlijk erg handig is.
Bij dit palette zitten geen kwasten of applicators wat ik geen probleem vind want 9 van de 10 x gebruik ik die toch niet! 

En dan natuurlijk de swatches:

 
Zoals je kunt zien zijn de swatches prima. De meeste kleuren zijn goed gepigmenteerd. Alleen de lichte matte kleur valt een beetje weg op mijn arm. De meeste kleuren zijn shimmery waar ik persoonlijk dol op ben! Matte kleuren zijn niet mijn ding! ;-) 

 
Bij deze look heb ik het Unzipped palette gebruikt! 

Ditzelfde palette zit ook in de favorieten video van Leonie van blushingbeauty.nl.

Het Lorac Unzipped palette is hier bij Buyincoins te bestellen en kost omgerekend zo'n €6,55
Er komen geen verzendkosten bij! ;-)  En moet zeggen dat ik het met twee weken al in huis had! 

Ben jij bekend met Buyincoins en zo ja, wat heb jij er dan al eens besteld? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...