woensdag 11 maart 2015

Van Blond naar Wild Plum...


Voor jaren geleden deed ik nogal eens gek als het om mijn haren ging.
Dan ging ik naar de kapper en wilde ik iets totaal anders.
En vaak liet ik de kapster haar gang gaan, ook wat betreft de kleur van mijn haar!
Zo heb ik het dus wel eens rood gehad of alleen de punten donkerder.
Vaak pakte dit goed uit maar zo heb ik ook wel eens spijt gehad van de woorden: "maak er maar iets leuks van!" 
Ooit ben ik van lang naar kort gegaan, lees extreem kort, iets wat thuis niet gewaardeerd werd! ;-) 
Vanaf die tijd ga ik dan ook met een idee naar de kapster en laat ik het niet meer aan haar over! ;-) 

Maar goed...terug naar het onderwerp.
Ik wilde dit x ook weer iets anders met mijn haar maar wilde dit x niet naar de kapper.
En zo zag ik bij de Big Bazar kleurshampoo's van Cameleo voor €0,99.
Dit was een leuke (en veilige) manier om iets nieuws uit te proberen. Want als de kleur niks zou zijn dan was je het gewoon wat vaker zodat het er sneller weer uit is.
Perfect!

Ik nam de kleur: Wild Plum mee. Een gewaagde kleur maar wat ik al zei, als het niet goed zou uitpakken gewoon vaak wassen! ;-)

Afgelopen zondag was het zover om het uit te gaan proberen.
Het was voor mij een eerste x dat ik zoiets zelf uitprobeerde dus heb naar mijn idee wat lopen stuntelen met de vloeistof aanbrengen in mijn haar met de bijgeleverde plastic handschoentjes.
Uiteindelijk gelukt om alles erin te krijgen en heb het goed ingemasseerd en verdeeld.
Vond het wel eng dat ik spetters op mijn gezicht kreeg maar dat was gelukkig weer goed weg te krijgen.

Op de verpakking stond dat je het 20-30 minuutjes moest laten intrekken en voor langere intensiviteit op zn minst 45 minuten.
Ik koos nog even voor veilig en spoelde het goedje uit na zo'n kleine 20 minuutjes.
Ook het uitspoelen vond ik best spannend, ik was bang dat de "verf" op mijn huid zou achterblijven maar ook dat was niet het geval!

Toen het nog aan het intrekken was zag ik al dat ik de kleur helemaal geweldig vond en dit werd bevestigd toen ik mijn haar had geborsteld naar het uitspoelen!
Big smile....wat een gave kleur!!!! Nog mooier als ik verwacht had! 

Ik kon het niet laten om een foto op Instagram te plaatsen en kreeg daar allemaal leuke reacties op! 

Zelfs mijn skatje vind het leuk en noemt mij nu dan ook "rooie" ;-) 

Mijn oudste zoon vind het niks..."hoe ouder, hoe gekker" was zijn reactie en mijn jongste zoon vind het ook weer eens iets anders en leuk.

   
Hoedan ook, ik ben er erg blij mee en krijg meteen weer zin om mijn make-up er op aan te passen. 
Nieuw haar, nieuwe looks. (Over deze look en wat ik daarbij gebruikt heb komt een apart artikel)

En dat voor €0,99 ;-) 

Ik ga dan ook van deze Cameleo kleurshampoo een kleine back-up halen want ik heb nog geen idee hoelang de kleur zo mooi blijft! Ik laat het jullie weten! ;-) 

Heb jij dat ook, als je naar de kapper bent geweest dat je dan ook je make-up weer aanpast? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...