maandag 9 februari 2015

Mijn Max & More lipsticks...


Al sinds ik bij de make-up afdeling kijk bij de Action neem ik al zo nu en dan een setje lipsticks mee.

Het leek mij wel leuk om jullie al mijn Max & More lipsticks te laten zien, dat zijn er zo rond de 30.
Er zitten zelfs nog Max lipsticks tussen die nog voor de nieuwe lijn Max & More werden verkocht.

Ik bewaar mijn lipsticks in een blik die ik bij de Big Bazar heb gekocht, ik geloof voor €1,50 of zoiets!
Normaal zitten daar ook de enkele andere lipsticks bij van andere merken en mijn lipglossjes.

Maar vandaag laat ik jullie alleen de lipsticks zien.

Wat ik fijn vind aan deze lipsticks is dat ze een doorzichtige huls hebben zodat je meteen de kleur kunt zien wanneer je ze zo opbergt als dat ik dat doe! Handig!

Dit zijn ze allemaal!

Aan de linkerkant de nieuwe lijn Max & More en aan de rechterkant de oudere Max lijn.
Zelf vind ik de zwarte lipsticks er wat luxer uitzien maar bij de oudere Max lipsticks stond het merk op de lipstick zelf ipv op de huls zoals bij de nieuwe lijn! 
Je moet bij deze lipsticks wel goed oppassen met de huls er weer overheen doen.
Anders beschadig je de lipstick, iets wat natuurlijk ongetwijfeld eens zal gaan gebeuren! ;-) 

Eerst dan maar de oudere Max lipsticks op een rij!

En de swatches ervan. (Volgorde natuurlijk aangehouden als op de foto!)
Van links naar rechts;
Coral Pink
Coral Pink ;-)
Terra
Fabulous Orange (echt een te gekke kleur!)
Hot Pink
Deep Berry
Peach
Poppy Beach
Pink Blush
Silky Nude
Honey Beige

En hier de lipsticks uit de nieuwe lijn Max & More.

En de swatches ervan. (Volgorde als op de foto) 
Van links naar rechts;
Pink Frost
Cranberry
Raspberry
Candy Floss
Maroccan Rose
Dazzling Red
Candy Floss ;-)
Tullip Pink
Roman Red
Soft Coral
Bright Nude
Baby Pink
Maroccan Rose ;-)
Nude

 

Op de foto's ontbreken nog deze 2 Max & More lipsticks die in deze  39- delige make-up box van Max & More zitten. 
Deze hebben geen namen of nummers!

Elke x dat ik bij de action kom kijk ik in de lipsticks bak en spot er eigenlijk nooit meer een lipstick set tussen die ik nog niet heb. Tot van de week...toen spotte ik zomaar het laatste setje met deze 2 gave kleurtjes die al een poosje op mijn verlanglijstje stonden maar waar ik van dacht ze nooit meer tegen te komen! YEAH...

  
Het is dit setje met de kleuren; Fuchsia en Vamp Red


Fuchsia wilde ik al toen Sarah van shoppingsarah.com deze voorbij liet komen hier op haar blog.

Hier de swatches ervan.


Links; Fuchsia

Rechts; Vamp Red

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben heb ik sommige lipsticks dubbel ;-)
Maar ik ben met al deze lipsticks erg blij.
Ze brengen over het algemeen goed aan en blijven bij mij redelijk "normaal" zitten! 
Qua prijs-kwaliteit verhouding vind ik ze meer dan goed! 

De setjes zijn dus te koop bij de action en je betaald per setje van 2 lipsticks €0,89.
Dat is €0,45 per lipstick!!!! 

Ik blijf dan ook nog steeds kijken of ik er net als laatst nog een verloren parelsetje tussen vind! ;-)

Wat vind jij van de Max & More lipsticks? 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...