donderdag 2 april 2015

DM verrassingspakketje van een lieve Social Media vriendin/soulmate..


Dankzij social media heb ik er inmiddels een flink aantal "vriendinnen" bij gekregen.
En dat waardeer ik enorm, juist nu ik dat heel erg nodig heb omdat ik er even doorheen zit.
Huisarts en arboarts noemen het overspannen en totaal niet raar nadat ze hoorde wat ik zoal voor mijn kiezen heb gehad de laatste tijd.
Mijn arboarts vond dat ik het nog lang had uitgehouden.
Werken mag ik nu nog niet, ik moet eerst weer beter in mijn vel zitten en daar zijn hulptroepen voor ingeschakeld.
Dus ik zit thuis met een "to do list" om er toch enigzins een ritme in te houden.
Doordat ik thuis zit heb ik genoeg tijd voor Social Media, Instagram met name!
En daar is het contact met deze lieve vrouw ontstaan.
Ik heb het over Sonja van www.de40plusvrouw.nl 
We kennen elkaar van Internet maar het voelt vertrouwd en fijn.


Na het lezen van mijn (lange) persoonlijke blogpost stuurde ze mij deze ring. Helemaal zelfgemaakt!  Het idee dat iemand die moeite voor je neemt....*bloos* Zo vreselijk lief! Xxx


Een paar weekjes later kreeg ik dit vreselijk leuk ingepakte suprisepakketje opgestuurd. Ze had me al wel verteld dat ze naar de DM in Duitsland zou gaan en daar iets voor me mee zou nemen.


Hoe lief! Het was een heel leuk pakketje en alles wat er in zat was apart verpakt! ;-)

Ik ga jullie laten zien wat erin zat!
Sonja heeft in ieder geval goede mensenkennis, dat blijkt met de producten die ze voor mij heeft uitgezocht.
Allen producten die ik zeker wel ga gebruiken ;-) Xx

Als eerste dit schitterend leuke eyeshadowpalette: "Brights eyeshadow by beauty women".

Een heel leuk en kleurrijk palette, zoiets heb ik nog niet en ga deze zeker gebruiken als het zonnetje schijnt! Out of my comfort zone ;-)

Kijk nou naar de kleuren...hoe leuk toch?


Ook zat er een mooie paarse oogschaduw van P2 Metal Black bij.
Deze was helaas niet heel overgekomen, ik heb geprobeerd deze weer te "maken" met alcohol maar daarmee verdween het pigment dus was geen succes. Heb de bovenste laag erweer af gehaald en heb nu in ieder geval het pigment weer terug.
Het is een schitterende shimmery paarse eyeshadow. Precies een kleur voor mij.
Paarse ooglooks heb ik al wel eerder gemaakt en dat voelde goed.
Paars is dan ook naast nude een favorieten ooglook kleur.

Hier zie je links een normale swatch en rechts een natte swatch! HOE MOOI als je hem nat aanbrengt!

Ik heb de oogschaduw ook met mijn allernieuwste Color Tattoo van Mabelline "light in purple" geswatched.

Links droge swatch, daarnaast een natte swatch en als 3e de oogschaduw over "light in purple" en helemaal rechts alleen "light in purple".
Nat en over de color tattoo komt de oogschaduw het mooiste uit vind ik persoonlijk.


En ook zat er een oogschaduw potlood in het pakket.
Ook een paarse, i love it.

Het is een schitterende kleur zoals je kunt zien en ook deze zal ik zeker gaan gebruiken.

Foto's van een ooglook komen nog wel op mijn Instagram voorbij.
(Nu ik thuis ben maak ik mij ook niet meer dagelijks op, nog maar zelden. Ook ff geen zin in!) 

Er zit zelfs een puntenslijper in de achterkant. Hoe top! En hij gaat wel even mee denk ik zo! ;-)

En zoals jullie op de foto kunnen zien zat er ook een maskertje in het pakketje.
Ik kan jullie er geen foto's van laten zien want ik had deze meteen getest en echt dit masker is heavenly. Ik heb dan ook meteen een "bestelling" doorgegeven voor als er weer een bezoekje aan de DM word gebracht! ;-)
Ik ben echt heel blij met dit verrassingspakketje wat natuurlijk veel te gek is!
Verlegen word ik ervan en iemand die mij een beetje kent weet dat ik niet gauw verlegen ben!
Maar het idee dat er iemand is die "zomaar" aan je denkt.....lief! ❤️❤️

Sonja, bij deze nogmaals heel erg bedankt voor de mooie producten en vooral voor de ring. Die heeft en houd een speciale betekenis voor mij!  ❤️
Heel erg bedankt voor je al je lieve steun en begrip....soulmates, zo voel ik het. Xxx

Zou niet weten wat ik op het ogenblik zonder Social Media en natuurlijk jullie, mijn steun in deze voor mij moeilijke periode, zou moeten.

Wil dan ook iedereen bedanken voor al jullie lieve reacties hier op mijn blog en op Instagram.
Love you all....




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...