maandag 24 februari 2014

Action shoplog.

Vandaag maar weer eens een mini action shoplog.
Hier de spulletjes die ik gekocht heb:

3 Brazilian magneeg armbanden. €2,99 per stuk.




uilen ketting + oorbellen.(goud/zwart)
€1,49 per stuk.



Viscose Damesbroek €5,99


Ik kan niet zonder deze gezicht/oog reinigersdoekjes!
€ 0,62


Cherry 7-up € 0,55 per stuk.


Deze (harde) muntendrop is verslavend lekker! € 1,34


Kitkat pop choc € 1,04

Wat zijn jou favorieten producten van de action.
Of heb je nog aanraders, laat het even weten bij de comments.

Lieve groetjes,
Mandy

10 opmerkingen:

  1. wow wat een leuke sieraden,
    Voor zo'n klein prijsje!
    Ik ga snel weer eens langs de action ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt leuk he? Was bang dat de brazilian armbanden te klein zouden zijn maar ze passen perfect! Heel blij mee! Ook met het uilen setje! ;-)

      Verwijderen
  2. Leuke koopjes, vooral de armbanden vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die armbandjes zien er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn ook echt leuk. ;-) kleuren zijn in het echt mooier en ze hebben veel verschillende kleuren en modellen. ;-)

      Verwijderen
  4. Die armbandjes zijn zo leuk! Ik ben er vandaag nog naar op zoek geweest, maar helaas kon ik ze niet vinden! Leuke spulletjes heb je geshopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Lisanne, gewoon blijven kijken want ze worden aangevuld zo nu en dan! ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...