zondag 23 februari 2014

"Pure soap" body butters, solid perfume, soy wax en sugarscrub review.

 Ik ben echt dol op de welbekende geuren van Lush "Honey I Washed The Kids" en "Snow Fairy". 
Ik heb er de zeep en de douchegel van en vind het enorm jammer dat er geen body butter van word gemaakt door Lush.
Ik had ik al de limited edition van de Lush "Snow Fairy" parfum besteld maar er was geen parfum van de HIWTK geur. Erg jammer.
Ik ben daarom wat gaan googlen en kwam daardoor op de site van "Pure Soap".

http://www.puresoap.nl

Deze site is echt een welkome ontdekking.
Hier worden onder meer body butters en sugarscrubs en solid perfume's en nog veeeeeel meer verkocht.
En het mooiste van alles is; IN DE GEUR DIE JIJ WILT! 
Waaronder ook body butters en sugar scrubs en solid perfume's met de geuren van Lush HIWTK en van Lush Snow Fairy!!!!
Dat is waar IK in geïnteresseerd was.
Inmiddels had ik er goede reviews over gelezen dus besloot ik er een bestelling te plaatsen.
                         
Zo bestelde ik de body butters met de geuren Honeywash 2 en Snow baby, de dupes van HIWTK en Snow Fairy en bestelde ik de Solid Perfume met de Honeywash 2 geur. ;-)


Wanneer je een eigen blog hebt en je wilt er graag een review over schrijven dan is er de mogelijkheid om een GRATIS "review" product erbij mee te bestellen.
Dat heb ik ook gedaan en vroeg om de sugarscrub "Honeywash 2" en die kreeg ik er gratis bij bezorgd. (twv €6,50)

Ook krijg je bij een bestelling van €10,- of meer GRATIS producten mee gestuurd.
Deze mag je zelf uitzoeken.
Ik ging voor de "pure soy wax" cupjes, uiteraard ook in de geur van Lush "Honey wash 2" en 2 andere: "mystery" en "mystic".
Bij de "mystery" mag je drie x raden welke geur het is en wanneer je het goed hebt krijg je een cadeaubon van €5,- hoe leuk is dat?


Maar het belangrijkste: lijken de geuren inderdaad op de originele geuren van Lush?
Ik kan daarop alleen maar volmondig JA zeggen!!!
De "Honeywash 2" is precies "Honey I Washed The Kids".
En "Snow Baby" is precies "Snow Fairy".
Ik ben hier zo ongelofelijk blij mee....echt waar!
Eindelijk dan body butters van mijn lievelings Lush producten en een solid perfume stick van 1 van mijn favorieten geuren van Lush. TOP!

Ook niet onbelangrijk: zjjn het fijne producten?
Ook daar kan ik volmondig JA op zeggen.


De body butters zitten in simpele potjes en zijn echt helemaal tot de rand gevuld! 
Deze body butters bestaan uit een flinke dosis sheabutter en diverse heerlijke olien.
Wanneer je het uit het potje haalt dan smelt het meteen.
Het is goed uit te smeren en trekt misschien niet zo supersnel in maar dit stoort mij niet.


De sugarscrub is heerlijk.
Deze uiteraard ook in de geur "Honeywash 2".
In combinatie met een scrubhandschoen heerlijk in gebruik.
Je hebt er niet veel van nodig om alles wat je wilt te scrubben.
Ook deze pot zit echt helemaal tot de rand gevuld!
En de geur.....I love it!


Om nog langer van de heerlijke geur van "Honeywash 2" te genieten heb ik ook maar de solid perfume stick erbij mee besteld.
Ik ben werkelijk hooked aan deze geur! Jeetje wat een heerlijke geur!!!
En zo makkelijk in een stick vorm.
Ik heb deze altijd in mijn tas zoals je wel kunt zien.
Toen ik deze voor de eerste x op had werd ik al meteen door een collegaatje van me (ook bekend met Lush) aangesproken en zei: je ruikt naar Lush! ;-)


Dan de soy wax: ook zo'n heerlijk product!
Uiteraard als eerste de "Honeywash 2" uitgeprobeerd en echt waar, deze is heerlijk.
De geurtijd is 8 uur.
Hier volgt zeker nog een bestelling van! ;-)

De prijzen van deze producten vallen echt heel erg mee!

body butter: €6,-
sugarscrub: €6,50
solide perfume stick: €7,50
soy wax: €1,- per stuk.

Vergeet niet: dit alles in jou uitgekozen geur!!

http://www.puresoap.nl

Pure Soap is een absolute aanrader!
Voordat je het weet heb je een bestelling geplaatst.
Ik ben er enorm blij mee en bestel er vast nog wel een keer.

VERGEET NIET TE KIJKEN BIJ DE GRATIS PRODUCTEN!!
En bij de review producten!

De producten worden netjes ingepakt en bezorgd binnen 7 dagen. Bezorgkosten €6,-

Thanks Lyanne voor deze heerlijke producten.

http://www.puresoap.nl

Ga jij ook een kijkje nemen op de site van Pure Soap???
En wat lijken jou heerlijke producten?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...