maandag 17 februari 2014

NOTD paars met paarse glitters.

Nadat ik mijn gelnails at home had verwijderd en mijn nagels even extra verwend had was het weer tijd voor iets nieuws.
Verleden week had ik bij de action een setje van 3 nagellakjes meegenomen voor €1,35.
Het is niet van het merk Max & More maar van het merk Fizz.
Ik besloot om het paarse lakje hiervan uit te proberen omdat ik ook nog een nooit gebruikte mooie paarse glitterlak van La Femme heb. Ooit gekocht bij de Big Bazar voor €1,-
Eerst maar de paarse lak, deze is vrij dik en dekt met 1 laag maar ik heb er toch 2 aangebracht.
goed laten drogen en daarna de glitterlak aangebracht.
dit ging vrij makkelijk, de glitters laten zich goed verdelen.
het is een schitterende glitterlak met grote en kleine glitters en in het licht heeft het alle kleurtjes, echt mooi! 


ik ben weer erg blij met mijn nieuw gelakte nagels.
De combinatie van deze 2 lakjes is te gek! 

een schitterend glitterlakje voor €1,- bij de Big Bazar.


wat vind jij van deze notd.
is paars ook wel een kleur voor jou of sla je deze liever over.

Lieve groetjes,
Mandy

2 opmerkingen:

  1. paars is mijn favoriete kleur!
    Ik vind dit dus ook echt een mooie swatch ;)

    bedankt voor het delen,
    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is echt een mooie kleur paars! Helemaal voor dat geld! ;-)
      En graag gedaan! ;-) lieve groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...