zaterdag 15 februari 2014

Vanedo beauty friends "sheet mask"

Alweer een hele poos geleden heb ik op Ebay sheet masks van Vanedo Beauty Friends gekocht!

 

En heb er al een aantal van gebruikt!
Ik hou van afwisseling van gezichtsmaskers zodoende dat ik er nog best een aantal heb, ik had er destijds 30 besteld! Ik betaalde hiervoor €16,- (er worden geen verzendkosten berekend! Enige nadeel is dat je een week of 3 geduld moet hebben voordat je ze ontvangt) 
(Je kan ze ook hier in Nederland bestellen maar dan betaal je €1,25 per sheet!!!! (BBCreamShop))
Daar komt bij op de site hier in Nederland waren er toendertijd een boel niet leverbaar!
En nu kon ik alles bestellen wat ik graag wilde proberen! 
Ik had 9 verschillende sheet masks besteld.
En vandaag gebruikte ik deze:
Vitamin 4 season all skin types sheet mask met een vleugje sinasappel.


Wanneer je de verpakking openmaakt komt er een flink doordrenkt en goed nat pakketje uit te voorschijn. 

   


De sheet is opgevouwen en wanneer je deze uitvouwt dan komt een sheet mask tevoorschijn. 


Door de oog en neus en mond openingen is deze sheetmask goed op zijn plaats aan te brengen.

LET OP: SCHOKKENDE BEELDEN!!!!


Zo ziet de sheet mask er dus uit wanneer je hem op je gezicht hebt aangebracht!
Doordat deze sheets zo goed doordrenkt zijn met heerlijke ingredienten blijft deze sheet mask goed op zijn plaats zitten en zou je hiermee ook zomaar iets anders kunnen gaan doen! ;-) 
Ik hou de sheet mask meestal een half uurtje op mijn gezicht om daarna nog even met de sheet mask over mijn gezicht te gaan om het nog even heerlijk in te masseren.



De Vanedo Beauty Friends sheet maskers zijn er in twintig verschillende soorten te krijgen dus er zit altijd iets tussen wat jou het meeste aanspreekt.

Ik vind ze geweldig en vind deze sheets absolute aanraders!


Ps zorg er alleen voor dat je deze sheets gebruikt wanneer je een momentje voor jezelf hebt! ;-) 
Mijn skatje schrok zich een ongeluk toen hij mij hiermee op mijn gezicht aantrof! ;-) 

Hier de link waar ik de sheets besteld heb.

http://www.ebay.com/itm/miistore-All-new-VANEDO-Korea-Essence-Mask-Sheet-30pcs-Korea-Cosmetics-/221105135879?ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160


Heb jij wel eens een "sheet mask" geprobeerd of lijkt het je wel wat?

Lieve groetjes, Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...