woensdag 19 februari 2014

The Body Shop sale.

Tijdens de big sale van de bodyshop heb ik daar mijn voordeel mee gedaan.
Ik had gehoord van 70% korting en ging daarom zelf maar eens een kijkje nemen. Dit was weer zo'n kans om weer een top product voor een budget prijs te scoren.
Ik was vastbesloten om niet meer dan €10,- uit te geven!
Na wat rond te hebben gekeken zag ik dan uiteindelijk deze 2 bodybutters staan voor de prijs van €4,80 per stuk. Terwijl deze normaal €16,- waren.
Ten eerste deze Citroen bodybutter die een heerlijk fris subtiel citroen geur heeft.
Ik bewaar deze absoluut voor de zomer om onze kleine vriendjes (muggen) op afstand te houden. ;-) Deze kostte dus nu €4,80.

en ook zag ik deze Almond body butter staan voor €4,80 en deze rook heerlijk.


De douchegel van deze Almond lijn was ook in de sale en kostte nu €2,10 dus nam deze erbij mee.

Voor deze 3 top producten betaalde ik uiteindelijk €11,70.
yep, over mijn budget maar kon dit niet aan mij voorbij laten gaan.
na mijn eerste Bodyshop aankopen, de bijna volledige shea lijn (terug te zien op mijn blog 12 januari 2014) is dit wederom een top aankoop! High-end producten voor een budget prijs. ;-)

Heb jij net als mij ook geprofiteerd van de big sale?
En wat zijn jou favorieten Body Shop producten?

Lieve groetjes,
Mandy.

4 opmerkingen:

  1. Sweet Lemon vond ik ook altijd heerlijk maar helaas is hij uit het assortiment :( was inderdaad handig om de muggen op afstand te houden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Amy, daarom kon ik hem ook niet laten liggen voor €4,80. En goed te horen dat het werkte! ;-) lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  2. Helaas wist ik niet dat er een sale was. Ik ben niet bekend met tbs maar zou het wel graag willen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is er nog een kans dat er wat producten in de winkels liggen met flinke korting! Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen Lynsey Joelle. Je kan altijd even een kijkje nemen. ;-) lieve groetjes Mandy. Ps ik zal proberen er bijtijds een melding van te maken wanneer er weer een sale is! ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...