zaterdag 17 januari 2015

P.S. Love...colour palette "get interactive"


Soms loop ik nog wel eens de Primark binnen om even op de make-up en nagellak en sieraden afdeling te snuffelen.
Ik ging er dit x naar binnen omdat ik het schitterende glitterlakje wilde hebben waar Lonneke (@lovelylonnie) zulke mooie fotoos op Instagram had geplaatst!
Deze had ik dan ook al gauw gevonden samen met nog een schitterende lak met gouden glinsters erin. 
Trots op mezelf omdat ik me kon beheersen tot deze 2 lakjes liep ik dan ook naar de kassa.
Maar iedereen die de Primark kent weet dat in het pad naar de kassa's toe ook van alles staat, heel slim natuurlijk! En daar kwam ik dan ook dit palette tegen.

De flinke afprijzing hiervan viel mij het eerst op! Van €12,- voor €5,-.....wauw, toch maar even kijken dan maar ;-)

Het uiterlijk heeft iets weg van een Ipad met een klep die door een elastiek vast blijft zitten.
En bij het openmaken kwamen er 32 schitterende oogschaduwkleurtjes tevoorschijn en 13 lipglossjes. Zelf ben ik niet zo'n lipglossjes persoontje maar ik vond dit er toch wel erg leuk uitzien.
En zonder er al te lang over na te denken (ik stond tenslotte in de rij bij de kassa's) nam ik het palette mee.

De vraag was nu of de kleurtjes mooi gepigmenteerd zijn of dat het niks zou zijn.
En dan zou het voor die €5,- niet zo'n ramp zijn.
Het zijn over het algemeen allemaal kleurtjes met een shimmer erin. Persoonlijk hou ik daar van maar er zitten ook wat matte kleurtjes bij.

Bij het opendoen van het palette zit er een mooi plastic bescherm folie over de oogschaduws met daarop de namen van de kleurtjes. Erg leuk. In de "deksel" zit een kleine spiegel wat natuurlijk altijd handig is! Er zitten geen sponsaplicators bij maar dat vind ik persoonlijk niet erg want die gebruik ik toch nooit! 

Hier de swatches:

De bovenste rij met o.a grijstinten.

De 2e rij met o.a wat groen en blauw erbij.

De 3e rij met o.a wat zachte kleurtjes.

En de 4e rij met o.a wat bruin tinten.

En dan de lipglossjes. Ik heb ooit eens een lipgloss paletje bij de action gekocht en moest er toen vreselijk om lachen omdat er van de kleurtjes die op de verpakking stond niks te zien was toen ik eenmaal thuis ging swatchen! Ik had het idee dat het bij deze lipglossjes ook wel zo zou zijn maar dat bleek niet het geval. Ik stond versteld...

Kijk maar...

De bovenste rij lipglossjes.

De onderste rij lipglossjes.

Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik ben blij verrast met de swatches, zowel de oogschaduws als de lipglossjes!

Een leuk detail is dat er een apart bescherm plastic over de lipglossjes heen zit zodat er geen oogschaduw op terecht kan komen. Goed over na gedacht toch?!

Mijn conclusie is dan ook dat ik er absoluut een mooi palette bij heb! 
En dat ik zeker eens een lipglossje ga uitproberen ipv een lipstick!
Ik ben er erg blij mee!

Zou jij dit palette aanschaffen voor maar €5,- 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...