zondag 9 februari 2014

Handsan Hand & Nailcreme

Met de kerst was ik met de hele familie een weekje in Duitsland.
Natuurlijk moesten er ook boodschappen gedaan worden en dat deden we in Marsberg.
Daar was een Aldi en een Lidl en zo ook een Rossman...dat is een Duits drogisterij keten wat je kunt vergelijken met een Kruidvat maar dan nog goedkoper!
Je begrijpt natuurlijk dat ik daar niet aan voorbij kon lopen en nam een kijkje.
Ik zag een boel leuke/lekkere producten maar ik kon mij beheersen en nam alleen deze Hand & Nailcreme mee. (Best knap van mezelf )

Het is een Hand & Nailcreme van het merk Handsan en er zit ARGAN OLIE in YEAH, je begrijpt dat ik deze creme MOEST meenemen. De prijs was €1,35 voor 100 ml. Huh....;-)
Ik had het geluk dat er nog eens 33% gratis bij in zat. ;-)

Dan nu even over de creme zelf:
De creme zit in een tube wat ik persoonlijk fijn vind ivm hygiene. Ook kun je nooit de dop kwijtraken of moet je onhandig een draaidop eraf draaien. Deze klikdop bevalt me wel.


De creme zelf is niet te dun en niet te dik. Precies goed dus ;-) 



De creme smeert heerlijk uit en trekt supersnel in, iets wat ik wel belangrijk vind in een handcreme.
Hij verzorgd je handen en nagelriemen optimaal. Super!

Na best wel veel handencreme's is deze dan echt mijn favoriet! 
O, het belangrijkste bijna vergeten....de geur, deze is HEERLIJK!
Ik dacht altijd de lekkerste handencreme te hebben maar dat was voordat ik deze had ontdekt!
Een absolute aanrader wanneer je eens in Duitsland mocht komen.




Ik heb het geluk dat een collegaatje zo nu en dan naar Duitsland gaat en ik had haar gevraagd of zij kon kijken of ze deze creme kon vinden. En tot mijn grote vreugde nam zij 2 tubes voor mij mee YES! En nog wel met 33%  gratis. Ik heb nu dus gelukkig een backup van deze heerlijke Hand & Nailcreme.

Te koop in Duitsland bij verschillende drogisterijen voor maar €1,35 voor 100ml.
(Als je geluk hebt misschien nog wel met 33% gratis)

Wat is jou favorieten Hand (en nagel) creme?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...