zondag 23 februari 2014

NOTD: black and white dots nailart.

Morgen heb ik een spannende afspraak die mijn hele (uh. ..;-) ) toekomst wellicht gaat veranderen.
Ik mag namelijk van mijn huidige baas/bestuur Amos een opleiding naar eigen keus gaan doen waardoor er een jarenlange droom van mij uiteindelijk in vervulling gaat!
Ik ga dan eindelijk de Allround nagelstyliste opleiding doen!!!!!
Ben hier zo ontzettend blij mee, ben nog nooit zo blij met een "ontslag" geweest.
De kans om dit te gaan doen kan ik dan ook niet aan mij voorbij laten gaan.
Mijn droom is nog steeds om van mijn hobby mijn beroep te kunnen maken namelijk: nagels doen.
En met deze geweldige kans kom ik een hele grote stap dichterbij die droom.
Van mijn "loopbaan begeleidster" (zo noem ik haar maar even voor het gemak) mag ik de duurste opleiding en alles wat erbij komt kijken gaan regelen.
Daarom morgen een (kennismakings) gesprek bij Sky High Naildesign in Almere.
Om toch een beetje leuk voor de dag te komen wilde ik eigenlijk wel iets aparts doen met mijn nagels.
En juist op dat moment kwam er een leuke nailart foto van @nailpolishheavennl voorbij op instagram.
Ook had zij foto's op haar blog (nailpolishheaven.nl) geplaatst van deze nailart.
Ik besloot om deze ook te gaan maken.
Hier mijn foto's van deze black a d white dots nailart.


Om te beginnen lak je je nagels wit. (Na aanbreng van een basecoat)



Daarna lak je een helft zwart.


Daarna breng je met een dottingtool (de grote stippenkant) zwarte stippen aan langs de lijn.



Wanneer je het even hebt laten drogen breng je met dezelfde dottingtool (weer met de grote stippenkant) grote witte stippen aan.



En dan daarna breng je met de kleine stippenkant van de dottingtool wat kleine stipjes aan rondom de grote witte stippen.

Dit alles heeeel goed laten drogen om daarna een mooie sneldrogende glans topcoat aan te brengen.
En klaar ben je...
Black and White dots nailart!



Kijken of deze nailart een leuke binnenkomer is morgen bij mijn gesprek bij mijn toekomstige opleiding.

Duimen jullie voor me morgen?

lieve groetjes, 
Mandy

2 opmerkingen:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...