zondag 16 februari 2014

Get to know me, persoonlijke tag.

Hoi lieve allemaal,

Het leek mij wel leuk om ook eens een tag in te vullen maar dan wel een tag waar ik iets mee heb of kan. 
Ik ben tenslotte al ietsjes ;-) ouder dan de gemiddelde blogger en woon ook niet meer bij mijn ouders! ;-)
Ik kwam deze "persoonlijke" tag tegen en die kwam nog het meest in de beurt van wat ik voor ogen had.
Hier komt ie dan:

Geboortejaar?  1966 ;-)

Geboorteplaats: Harderwijk maar opgegroeid in Amsterdam!!! ;-)

Woonplaats: Almere

Hoe lang ben je?  1.68 m.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Dat het alweer de laatste dag van het weekend is! :(

Waar ben je op dit moment?  In mijn eigen huiskamer op de bank naast mn skatje! 

Single/relatie? Al 30 jaar een relatie met de liefste! Niet getrouwd! 

Kinderen? Ja 2 zonen. De oudste is 24 en al 2x 4,5 maand naar Afghanistan geweest (is militair) en woont al jaren op zichzelf in een ontzettend leuk huis op een leuke plek in Amsterdam. En mijn jongste zoon is 20 en woont nog thuis. 

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: ik ben 47 jaar en ben nadat mijn kinderen naar het voortgezet onderwijs gingen zelf ook weer terug naar school gegaan en heb 2 diploma's gehaald waardoor ik nu onderwijsassistent ben op een basisschool in Amsterdam. Heb vroeger altijd vreselijk nagels gebeten en ben daar pas op latere leeftijd mee gestopt en dat was het moment dat ik me bezig ging houden met mijn nagels en waardoor mijn liefde voor nagellak en nailart onstond.
Ik hou van budget shoppen en kom dan ook regelmatig in de action. ;-)

Wat zou je op dit moment graag willen? Vakantie!

Wat is je doel in het leven? Om heel oud met mijn skatje te worden in goede gezondheid. En dat we ooit nog eens mogen overwinteren in Spanje. ;-)

Waar ben je bang voor? Om mijn doel in het leven niet te halen! 

Heb je je rijbewijs? Yep, al heeeeel lang. Ooit van mijn skatje gekregen omdat ik het zelf toendertijd niet durfde en omdat hij mij lessen cadeau deed moest ik wel! En achteraf gelukkig maar! ;-)

Nagellak of lippenstift? Absoluut NAGELLAK! Ben niet zo'n lippenstift type. (Ik durf niet meer zo goed ;-) )

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zeker de zomer, wij kunnen zeer slecht tegen de winter en de donkere dagen die daarbij komen. Nee doe maar lekker de warmte en lange lichte dagen.

Wil je ooit gaan trouwen? Nee, nu na 30 jaar niet meer! Onze moeders zijn er beide inmiddels niet meer en alleen daarvoor had ik het misschien nog wel eens willen doen.

Ben je een healthy-freak? Uhm....ben bang van niet. Ik heb mijn periode's. Wanneer ik naar de sportschool ga dan pas ik mijn lifestyle wel aan. 

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Blond en het is half lang met een slag.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil graag de dupe van het Urban decay naked palette. Deze word voor mij meegenomen vandaag door een collegaatje van me! ;-)


Heb je tattoos? Nee maar wil er wel 1 op mijn voet met een soort bloemslinger en de initialen of naam van mijn moeder erin verwerkt, lijkt me mooi.

Heb je piercings? Soms, een nagel piercing! ;-)

Draag je een bril? Yep met meekleurende glazen zodat ik niet hoef te wisselen in de zomer of met zon.

Wat is jouw perfect pizza? Ben niet al te dol op pizza maar welke ik wel lekker vind is de BBQ Chicken van dr oetker (american pizza's)

Favoriete eten/drinken? Roti, nasi, chili en ik drink de hele dag thee! Maar vind fernandes ook heel lekker maar te slecht! ;-)

Wat is het laatste wat je hebt gekocht? Aan boodschappen vanmorgen: vleeswaren. En op beauty gebied: nagellak.

Wat deed je vanmorgen om 08:00? Mijn nagels eens extra verwennen met een DIY nagel masker. ;-)

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Mijn wekker gaat doordeweeks om 04.30 uur. Wij werken beide in Amsterdam en moeten al om 6.00 uur de deur uit om niet in de file te willen staan. (Wonen in Almere)
Ik ben daardoor een echt ochtend mens die zelfs in de weekenden of vakantie's al vroeg mijn bed uit ben. Kwestie van gewenning. Ik maak het daarom ook s'avonds niet al te laat. Ik moet wel aan mijn uurtjes slaap komen.;-)

Wat zijn je plannen voor 2014? Om te gaan beginnen met de Pabo aangezien mijn baan ophoud met bestaan. Ik was er al aan begonnen maar het was nu niet te combineren naast een fulltime baan. Dus na de zomervakantie zit ik weer in de schoolbanken. ;-)

Met hoeveel kussens slaap jij? 1 maar er liggen er 3 voor met zn tweetjes! ;-)

Ben je een ochtend of avond mens? Ochtendmens dus!

Ben je geordend of rommelig? Uhm...beetje van beide. In mijn rommeltje ben ik erg geordend, ik weet precies waar ik alles heb! ;-)

Wat wil je op dit moment graag zien? Dat ik meer volgers op bloglovin krijg! ;-)

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Poeh...dan ben ik 57! Nou in ieder geval mijn Pabo diploma en een leuke baan als lerares. En natuurlijk nog steeds samen zijn met mijn skatje en dat mijn kids gezond en gelukkig zijn.

Wie mis je op dit moment? Zonder twijfel mijn moeder die al op 53 jarige leeftijd is overleden. Nu alweer bijna 24 jaar geleden. 

Ben je verlegen? Ze zeggen van niet! ;-)

Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Tijdens een flinke woordenwisseling met mijn jongste zoon. (Ik kan niet tegen ruzie!)
En ik kan ook al bij televisie programma's zitten janken hoor! 

Enge films of happy endings? Nee geen enge films maar happy endings hoeft ook niet. Ik hou wel van wat actie. ;-)

Nou dit was mijn persoonlijke tag,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om iets meer over mij te weten te komen. Wil je nog meer weten laat dan een reactie achter bij de comments. ;-)

En natuurlijk mag ook jij deze tag overnemen! ;-)

Lieve groetjes,
Mandy






4 opmerkingen:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...