zondag 16 februari 2014

Rituals met dank aan mijn/onze baas!

Met de kerst krijgen mijn skatje en ik altijd een "pluim" cadeaubon van onze baas! We werken  beide op een basisschool in Amsterdam voor hetzelfde bestuur: Amos. (Wel op verschillende scholen ;-) )
Het zijn "rode pluimen" met elk een waarde van €25,-

Aangezien ik verleden jaar niet wist wat ik met deze bonnen kon doen zijn ze eigenlijk in een vergeethoekje terecht gekomen en hebben we er niks mee gedaan.
Dus toen we afgelopen kerst weer ieder een "pluim" kregen ben ik toch maar eens gaan kijken wat we/ik er mee konden doen.
En raad eens wat.....ze zijn in te wisselen bij de Rituals shops!!!!
wauw....ik wilde altijd al wel naar de Rituals maar dat laat mijn budget niet toe! En daar komt bij dat ik het meestal wel leuker vind om budget proof producten te scoren die in de buurt van deze high-end producten komen.
Maar goed....dit is dus wel mijn kans om eens heerlijk uit mijn dak te gaan bij de Rituals.  
Wat ik dan ook zeker gedaan heb, kijk maar mee.


Zo nam ik deze vier douchefoams mee;
Yogi Flow, T'ai Chi, Zensation en last but not least: de limited edition: Sunrise!

Bij de heerlijke douchefoams horen natuurlijk ook de welbekende body creme's.



Ik nam daarom deze drie body creme's mee:
Touch of Happiness, Honey Touch en Magic Touch.
Zodat ik drie heerlijke setjes had.



Deze douchefoam en body creme komen uit de "The Story of Sakura" lijn.
Het heeft de luxe geur van rijstmelk en kersenbloesem. Heerlijk!


Deze douchefoam en body creme komen uit de "Ayurveda" lijn.
Deze heeft de luxe geur van Indiase Roos en Zoete Amandel. Wederom heerlijk.



Deze producten komen allen uit de "Laughing Buddha" lijn behalve de Sunrise douchefoam, dit is een limited edition die niet het hele jaar door te verkrijgen is. 
Al deze producten dragen de overheerlijke warme geur van Zoete Sinaasappel en Ceder.
Wanneer je in de buurt van een Rituals bent moet je deze geur echt even gaan ruiken.

Douchefoams €8,- per stuk.
Body creme's €15,- per stuk.
Doucheolie €8,50.
Fortune douche scrub €10,-

Voor AL deze overheerlijke producten was ik 3 rode pluimen kwijt en een zeer kleine eigen bijdrage.
Ik had dus nog 1 rode pluim over. ;-)

Vrijdag 14 febr hadden mijn skatje en ik een grootschalige Amos studiedag waar ALLE Amosscholen aan mee deden. Deze dag begon in de Pauluskerk waar al het Amos personeel aanwezig was. Daar vandaan gingen we uiteen om op verschillende Amosscholen workshops te volgen.
Mijn skatje is concierge en was gevraagd om zijn hulp in te zetten bij geluidsapparatuur aan sluiten en om drinken en lunch te verzorgen op 1 van de locatie's. (Toevallig dezelfde locatie waar ik mijn workshops moest volgen ;-) )

En aan het einde van de dag kreeg hij een....
Jawel.. Een rode pluim!!!
En omdat het valentijnsdag was kreeg ik hem!

Ik heb nu dus nog 2 rode pluimen waar ik nog wel een bestemming voor in gedachte heb!!! ;-)
De body creme's zijn namelijk goddelijk en op deze manier kan ik er nog eens 1 bij halen! ;-)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...