donderdag 13 februari 2014

Valentijn nailart

Nadat ik zondag al de basiskleur had aangebracht icm de Essence gelnails at home set, heb ik het gisterenavond af gemaakt met een simpele maar toch leuke valentijns nailart.

met behulp van een dottingtool heb ik met rood en roze hartjes gemaakt en het afgemaakt met witte stippen. 
Op mijn pink had ik er nog de golden topper van Essence eroverheen aangebracht maar vond ik toch iets minder! ;-)



Mijn gebruikte producten voor deze nailart:



Ps op de foto ontbreekt de Essence gelnails at home set!

Heb jij ook iets speciaals voor valentijn gedaan met je nagels?

Lieve groetjes en een fijne Valentijnsdag gewenst,

Mandy

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke nailart! Vind de basiskleur ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jewelyz! De basiskleur is French Pink van Max & More nailpolish van de action. (€0,49) is inderdaad nice kleurtje! Alleen wel 3 laagjes nodig om hem dekkend te krijgen. ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een schattige nailart! Zelf doe ik niets met Valentijn dus mijn nagels blijven ook gewoon 'normaal' :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw echt een hele leuke nail art!
    Bedankt voor het delen van deze post ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Julia en graag gedaan! Het was een vrij simpele nailart! ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...