zaterdag 22 februari 2014

Nagel(riem) masker.

Vanmorgen nadat ik mijn gelnails at home eraf had gehaald leek het mij wel weer eens fijn om mijn nagels/nagelriemen weer extra te verwennen ipv alleen de lemony flutter van Lush.
Ik heb dit al eens gemaakt en weet daarom ook hoe heerlijk verzorgend dit is voor je nagels/nagelriemen.
Wat heb je nodig?
Iets wat een ieder wel in huis heeft namelijk;
Olijfolie en hand/nagelcreme en een bakje, lepeltje en magnatron.
wat je moet doen:
je doet een scheutje olijfolie in een klein bakje of schaaltje en doet hier wat hand/nagel creme bij.
Dit zet je even in de magnatron. Niet te lang want dan word het te heet.


wanneer het lekker warm is dan breng je je nagels in dit heerlijke warme goedje.


als je nagels even lekker hebben geweekt dan haal je je hand eruit en brengt met een lepeltje flinke klodders olie/creme aan op je nagels en smeert dit vervolgens even grof weg in. Het is misschien een kliederboeltje maar wel echt de moeite waard!


wanneer je nagels dus een lekkere klodder van dit goedje op hebben en je hebt het even grofweg ingesmeert dan laat je dit even een minuutje of 20/30 intrekken.


na een half uurtje lekker smeren was je je handen om vervolgens het resultaat te zien en vooral te voelen! 
je nagels, nagelriemen en ook je handen zien er heerlijk verzorgd uit en voelen heerlijk zacht aan.

Wat is jou manier om je nagels/nagelriemen eens extra te verwennen?
of lijkt dit masker jou ook wel wat?

lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...