zondag 2 maart 2014

Kruidvat body fruit; pink grapefruit & lemon.

Kruidvat eigen merk is vaak erg lekker en zo ook de Kruidvat "body fruit" lijn.
Van deze lijn heb ik bijna alle douche gels en body butters en body lotions.(er zijn zelfs scrubs in deze lijn.)
Temeer omdat kruidvat eigen merk altijd heel erg betaalbaar is.
Vandaag licht ik er 1 uit die ik op dit moment eigenlijk steeds vaker pak.
En dat is de Pink Grapefruit & Lemon lijn.
Ik heb hier de douche gel en de body butter van.

De verpakking van deze lijn is vrolijk en kleurrijk, ik hou daar wel van.
De douche gel doet wat ie moet doen namelijk lekker schuimen in mijn douche puff en lekker ruiken. Nou dat doet deze douche gel zeker. En je hebt er niet veel van nodig.


En de body butter.....kan niet anders zeggen dan dat deze werkelijk waar heerlijk is.
De body butter is lekker dik wat ik persoonlijk heel fijn vind.
Hij smeert heerlijk uit en dan de geur.....fantastisch!!!
Je ruikt de combinatie van pink grapefruit & lemon.
echt super lekker! En wat ik ook heel belangrijk vind bij een body butter dat je hem best de hele dag mag ruiken.
En dat is bij deze body butter duidelijk het geval, super!
Yep, deze pink grapefruit & lemon lijn is echt een favoriet op dit moment!
Het verzorgd goed en voelt heerlijk zacht en ruikt super lekker.
wat wil je nog meer?

De ingredienten van de body butter:


De ingredienten van de douchegel:



De prijzen van deze producten:

douche gel €1,99
body butter €2,49

Heb jij wel eens een product uit de "body fruit" lijn geprobeerd?
Of lijkt het je wat om te gaan proberen? 

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...