woensdag 13 augustus 2014

Winactie voorbereiding dmv een poll. (Keuze van mijn followers zelf)


Dat ik alweer naar de 100 bloglovin followers ga had ik nooit kunnen bedenken!
Ik was al heeeeel erg blij en trots met 50 followers en heb toen ook mijn eerste winactie gehouden.
Was een behoorlijk pakket waar van alles in zat.
En ik geloof dat Shana van Beautybyhappiness.be er ook wel blij mee was.

Maar goed...we zijn nu dus op weg naar de 100 en dat wil zeggen dat er weer een winactie aan komt.
Het leek mij leuk om dit keer niet een pakket vol met spulletjes te maken maar gewoon 1 product waarvan ik denk dat iedereen het wel zou willen hebben.

Maar het leek mij ook heel leuk om jullie zelf een keus te laten maken dmv een poll.


De keuze bestaat uit:

Too Faced Chocolate bar palette (dupe)

W7 "in the buff" (dupe Naked 2)

W7 "in the nude" (dupe Naked 3)

Kwastenset (9 delig)

Laat je keus weten via de poll en wanneer ik op de 100 followers zit dan komt misschien jou keus online met de winactie.
(Ten tijde dat ik dit artikel schrijf zit ik op 92 followers maar we weten allemaal dat dit weleens schommelt dus als je me nog niet volgt doe het dan nu en klik op de "follow me on bloglovin" button rechts op de site) 

Ik ben nieuwsgierig waar de meeste stemmen naar toe gaan! 


Poll: Wat zou jij graag willen winnen?



Tussenstand:



Ook een poll maken? klik dan hier

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...