dinsdag 12 augustus 2014

DM shoplog.



Een oud collegaatje van me, van toen ik nog stage liep zo'n 5 jaar geleden, daar kwam ik weer mee in contact toen ik iemand zocht om acryl nagels bij te zetten voor mijn "allround nagelstyliste" opleiding. Waar Facebook al niet goed voor is...;-)
Ik sprak met haar af bij de salon waar ik mijn opleiding volg en het was reuze gezellig om elkaar na zolang weer te zien. We hadden elkaar nogal wat te vertellen. (Het acryl zetten ging dan ook niet al te vlot door dat geklep!) ;-)
Ze vertelde mij dat ze geen juf (basisschool) meer was maar dat ze KLM stewardess is tegenwoordig.
Hartstikke leuk natuurlijk. Zo vertelde zij me dat ze vaak in Duitsland, Frankrijk, Engeland en noem maar op is. (Europa)
En als ik iets nodig had dat ik het dan maar gewoon moest vragen.
Nou dat heb ik dan ook meteen gedaan en vroeg of ze wel eens bij de DM kwam. ;-)
Daar kwam ze wel regelmatig en ik mocht een lijstje maken van wat ik wilde hebben.
Dat was nog best moeilijk met zoveel leuke/lekkere goedkope producten.
Na even op de site te hebben gekeken en na wat verschillende shoplogs en reviews te hebben gezien kwam ik op een klein lijstje.
Er stonden ook nog wat make-up producten op maar die kon ze niet meer vinden, hoe jammer!
Maar ik laat jullie zien wat ik mee heb laten nemen en waar ik ontzettend blij mee ben!


Ten eerste wilde ik dolgraag deze 2 producten proberen nadat ik er zoveel goeds over heb gelezen.
Een waschgel voor het gezicht en een gesichtswasser, beide van Balea.
Ik heb ze beide al gebruikt en wil hier zeker back-ups van. Van de waschgel hoef je maar een klein beetje te gebruiken en schuimt dan heerlijk op je gezicht. Ik gebruik hem icm mijn 5 in 1 beauty care massager. Heerlijk! 
Daarna met een wattenschijfje met ook maar weer een KLEIN beetje gesichtswasser eroverheen en jeetje wat is dit spul lekker zeg. Ik had een soort tonic verwacht (wat het ook wel is natuurlijk) maar het gaat icm een wattenschijfje iets schuimen op je gezicht. Ik had de neiging om mn gezicht te spoelen maar dat hoeft dus niet. Ik had gewoon iets teveel op mijn wattenschijfje gedaan! Je gezicht droogt heerlijk zacht op en is dan klaar voor een dag of nacht crème! 
Beide producten ruiken echt heerlijk, wat ik een must vind met gezichtsproducten. 


Dan wilde ik na het lezen van goede reviews ook graag deze handlotion zelf uitproberen, ook van Balea.
Alleen al vanwege het feit dat mijn 2 favorieten ingrediënten erin zitten namelijk "Sheaboter" en "Arganolie". Zeg nou eerlijk wie kan dat weerstaan????
Nou, ik niet dus! ;-)   
Het is een pomp flesje met maar liefst 300 ml erin.
Ook hier heb je maar een beetje van nodig om je handen even heerlijk te verzorgen. 
Het trekt snel in en voelt heerlijk zacht! En de geur.......SUPER LEKKER!!!!! Ik ben hier dol enthousiast over en wil ook hier zeker back-ups van!!!! ;-) 


Deo's kan je niet genoeg hebben naar mijn idee en wilde deze 2 graag proberen.
De spray vanwege de geur "cocos & Nektarine" en de stick om te zien of deze net zo lekker en goed werkt als mijn Rexona sticks die ik op het ogenblik gebruik.
De spray kan ik je al vertellen dat deze precies is zoals ik dacht...ruikt heerlijk.
De stick heb ik nog niet geprobeerd.


Dan zag ik op de site deze Balea lipbalsem maar geen normale, nee het is er 1 met een gouden glitter erin "Golden Lips" een limited edition.
En daar was ik zo nieuwsgierig naar! 
              
Bij het openmaken hiervan kwam er een soort van rode met gouden glitter lipbalsem tevoorschijn.
Het rood is in werkelijkheid gewoon doorzichtig met een gouden glitter.
Ik heb hem hier op mijn hand geswatched. Hij staat schitterend over een kleurtje lipstick.
En ook deze lipbalsem ruikt super lekker.


En als laatste zag ik op de site dit potje "nail polish thinner" dat ik dolgraag wilde hebben.
Met dit potje maak je al je "oude" "dikke" lakjes weer bruikbaar.
Het gebeurt mij soms wel dat ik een lakje wil pakken die inmiddels dik is geworden en niet fijn meer lakt! Je kan er voor kiezen om hem dan weg te gooien maar als het een lakje is die tot een collectie behoort of die gewoonweg niet meer te koop is dan is dat toch echt wel zonde om weg te gooien.
Ik lees soms dat vele onder ons denken dat een klein beetje "remover" of "aceton" ook dit probleem zou verhelpen.
Nou NIET dus, dit verpest het lakje alleen maar.
Voor dit probleem bestaat er dus zoiets als deze "nail polish thinner" en is van het merk P2.
1 of meerdere druppeltjes zorgen er weer voor dat je lak weer bruikbaar is.
Ik moet het nog uitproberen maar hier komt zeker nog wel een review over.
Want ook ikzelf ben enorm nieuwsgierig hoe en of het werkt! 


Wat niet meer te vinden was waren deze 3 blushes die ik dolgraag nog zou willen hebben.
Mocht er iemand nog naar Duitsland gaan en deze tegenkomen dan mag je deze zowiezo voor me meenemen en opsturen. Ik betaal natuurlijk ook de verzendkosten!!!!! 
Of heb je ze in je stash maar je doet er niks mee dan neem ik ze graag van je over. 

Prijzen: (lachen natuurlijk!!!) ;-)

- Waschgel                    € 1,65
- Gesichtswascher        € 0,75
- Deo spray                   € 0,85
- Deo stick                     € 1,45
- Handlotion                  € 1,75 <---------
- Golden lips lipbalsem € 0,95
- Nailpolish thinner        € 1,65

Heb jij nog aanraders van de DM die op mijn volgende wishlist moeten staan?
Ps ik dacht zelf ook aan douchegels enz maar ik kom om in de douchegels dus ik heb mezelf een douchegel verbod opgelegd! Maar absolute musthaves die hoor ik graag! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...