woensdag 27 augustus 2014

Update (+ oproepje modellen) allround nagelstyliste opleiding.


Even een korte update over mijn opleiding die ik op het ogenblik volg namelijk de opleiding tot allround nagelsyliste bij Sky High NailDesign in Almere.

Ik ben hier al een poosje mee bezig en het einde begint nu in zicht te komen en dan in december een landelijk examen. Spannend dus.

Acryl heb ik al gehad en gaat me inmiddels redelijk af! 
Veel, heeel veel oefenen nu om het sneller te doen. 

Ben nu op het ogenblik bezig met gel.
Dat ligt me wat minder maar het ging me afgelopen maandag goed af.
Het resultaat was mooi (zie bovenstaande foto) en mijn model (een stewardess) was erg blij met haar nagels. 

 
Nu dus nog maar een paar lessen met modellen en nog een "nail art" les en dan thuis flink oefenen voor mijn examen in december.

Ik vind het nog steeds te gek dat ik deze kans om deze opleiding te volgen heb gekregen.
En ik kan niet wachten om een eigen kleine "klanten" kring op te bouwen.
Het blijft voorlopig een hobby naast mijn werk en mocht er zich een kans aanbieden om hier mijn werk van te maken dan lijkt me dat uiteraard heel erg leuk.
Maar voorlopig blijf ik nog gewoon fulltime als onderwijsassistente werken op de leukste basisschool in Amsterdam! ;-) 

P.s woon je in Almere of kan je op eigen gelegenheid naar Almere komen en heb je tijd en zin a.s maandag of de maandag erop van 10 tot 15.00 uur laat het me dan weten want ik zoek voor de aankomende 2 maandagen nog modellen voor gelnails! Uiteraard gratis! ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...