maandag 4 augustus 2014

E.L.F Shimmering Facial Whips


Dat E.L.F leuke betaalbare producten heeft dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.
 

Zo'n leuk en betaalbaar product ga ik jullie vandaag laten zien namelijk de Shimmering Facial Whips. Er zijn 5 verschillende kleuren te bestellen. Ik heb er 2 uitgekozen.

De kleuren:
Golden Peach

Dit is een schitterende gouden highlighter.

Pink Lemonade


Dit is een wat meer roze highlighter, ook erg mooi! 



Het zijn vloeibare highlighters en wie is er nou niet gek op highlighters????
E.L.F zegt hierover dat je hiermee je ogen, lippen en wangen kunt highlighten.
Ik denk dat je er meer mee kunt, wat jullie?
Ik denk dan aan onze borst/decollete.

 
Het lijken kleine tubetjes maar je hebt er ook maar super weinig van nodig.
Het smeert enorm goed uit.


En dan de prijs....
Zoals jullie misschien al wel gezien hadden komen deze highlighters uit het "essentiel" assortiment, het goedkoopste assortiment van E.L.F.
Voor deze highlighters betaalde ik €1,- per stuk.
Daar heb je naar mijn idee jaren plezier van!

Ze zijn hier te bestellen.

Wat vind jij van deze vloeibare highlighters?
En waar zou jij ze voor gebruiken?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...