zondag 24 augustus 2014

Beauty shoplog Primark, Kruidvat en Big Bazar.


Van de week liep ik weer tegen een aantal beauty dingetjes aan die ik niet kon weerstaan.
Ik kan je inmiddels al wel vertellen dat er een paar pareltjes tussen zitten.
Omdat ik best wel wat foto's heb zal ik proberen zo min mogelijk tekst erbij te zetten.

Kijk met me mee wat ik niet heb kunnen weerstaan.

Primark:

Zo nu en dan heeft de Primark weer opruiming bij hun kettingen. Iedereen weet inmiddels wel dat Primark mooie statement kettingen voor niet al te veel geld heeft. Maar wanneer ze in de opruiming zijn betaal je er net als ik heb gedaan maar €2,- voor. Ik nam dus deze 2 mooie kettingen mee. Beide kettingen al om gehad en ben met beide erg blij!

Tussen het make-up kwam ik deze bronzer tegen, ik vond hem meteen schitterend.
Inmiddels al 1x gebruikt en ik vind hem mooi subtiel. Je kan hier niet fout mee gaan. 
De bronzer kostte €2,50

Deze brushes hè......je wilt niet weten hoe vreselijk zacht deze zijn. Echt ongelofelijk. 
De grote gebruik ik inmiddels voor mijn foundation poeder (action) echt super geschikt hiervoor.
En de wat kleinere, ook al zo super zacht, gebruik ik voor mijn blush. Precies goed voor mijn "appel" wangetjes. ;-)
Persoonlijk vind ik deze brushes de pareltjes van deze shoplog!
Grote brush €4,-
Kleine brush €2,50

Kruidvat:


Ik ging voor de "peel off" basecoat van NYC, hier had ik bij Sheling Kamkes van reviewsandswatches.nl (volgen jullie haar al, ze heeft een enorm leuke blog over make-up reviews en swatches) een goede review over gelezen. Misschien dat ik dan weer iets vaker glitterlakjes ga gebruiken. Ik heb er namelijk meer dan genoeg! ;-) 
Deze nam ik dan ook mee voor €2,99

En na best wat teleurstellende reviews te hebben gelezen over de Catrice OMBRE topcoat wilde ik deze toch zelf ook gaan testen. Heb ik trouwens nog niet gedaan. Maar zodra ik het doe laat ik jullie weten wat ik er van vind. De topcoat kostte €2,99

En deze mooie silky touch blush van Essence gaat uit het assortiment en nam ik dan ook voor maar €1,50 mee. 

   
Ik zag bij Mariëlle van Nailpolishheaven.nl. een lovende review over deze Nail & Glue remover van Kruidvat Salon nails eigen merk.
Deze remover zou gel nagels en nagellijm zonder enige moeite moeten kunnen verwijderen.
Zo ook glitter nagellak dus. Ik ga beide proberen! Ik heb op het ogenblik een (bescherm) laagje Sensationail gellak op mijn nagels en wanneer ik deze ga verwijderen zal ik deze remover gebruiken. Ook zal ik hem er eens bij pakken wanneer ik glitter lak gebruikt heb!  Hier komt zeker nog een review van. Deze remover kostte €1,99 wat niet duur is voor zo'n grote fles. Nu maar hopen of het inderdaad DE ontdekking zal zijn voor gelnails! 

Kneipp body crème "vijgen/argan olie" had ik al een poos in huis. Beter gezegd, de pot is al bijna op.
Laatst zag ik dat ze ook een douche foam aan het assortiment hadden toegevoegd met deze geur.
Deze wilde ik graag hebben maar vind €7,- voor een douche foam toch iets te overdreven, vooral omdat ik er nog zoveel heb.
Maar toen ik vanmiddag voor het schap van Kneipp stond te kijken zag ik dat op alle Kneipp producten de 1+1 gratis actie was. Op zo'n actie zat ik dus te wachten. Zo kon ik de douche foam meenemen en weer een nieuwe pot body crème. Het scheelde mij €8,- en dat vind ik de moeite. En deze lijn van Kneipp is heerlijk, echt waar. Geur blijft hele dag subtiel aanwezig, iets wat ik persoonlijk lekker vind. Straks icm de douche foam....ik kan niet wachten.
Kneipp body crème: €8,99
Kneipp douche foam €6,99
(Korting €7,99)


Big Bazar:


Bij de Big Bazar viel mijn oog op een heel (voor mij althans) nieuw make-up merk.
Er stond een hele stellage vol met "Perfect Touch" make-up.
De verleiding was groot om van alles wat mee te nemen aangezien de prijzen van dit merk zeer budget vriendelijk zijn. Maar na weer wat uit mn mandje te hebben terug gezet nam ik dan toch alleen deze 5 beauties mee.
2 blushes, 2 oogschaduw paletjes en een schitterende kleur lipstick.
Ik nam een lichte en een iets donkere blush mee en van de oogschaduw paletjes de bruine en de blauwe. 
  
De donkere blush heb ik bij deze look al gebruikt en moet zeggen dat ik deze geweldig vind. Met een klein beetje E.L.F highlighter (blush gems) heb ik mooie subtiele wangetjes. 
En het bruine paletjes heb ik hier ook gebruikt! Erg mooi! Ben nieuwsgierig hoe de blauwe zal uitpakken. 
Wauw...deze lipstick is gewoon schitterend, weet nog niet hoe hij blijft zitten maar als jullie dat willen weten hoor ik het wel. De keus aan lipsticks was enorm. 
Blushes €1,50 per stuk.
Oogschaduw paletjes €1,50 per stuk.
Lipstick €0,99
Een opberg box (opvouwbaar) met 8 vakjes nam ik mee om mijn blushes en de kleine oogschaduw paletjes en foundation en cc cream en mijn highlighters in op te bergen.
Dit heb ik inmiddels gedaan en is nu een stuk overzichtelijker. Als jullie hier een foto van willen zien hoor ik het wel. Het is een verdomd handig opberg systeem. Althans voor mij dan ;-) Hier komt er vast nog wel 1 van in huis. Ook handig voor nagellak en dergelijke.
Deze kostte rond de €1,50 (ben de bon kwijt) 

Naar welk product ben jij nieuwsgierig?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...