zaterdag 16 augustus 2014

Dagelijks terugkerende gezichtsverzorging.



Ieder van ons heeft zo wel zijn eigen gezichtsverzorgingsroutine op een dag.
Vandaag laat ik jullie zien wanneer en hoe en wat ik allemaal gebruik voor mijn gezichtverzorging.


In de ochtend reinig ik mijn gezicht met mijn 5 in 1 beauty care massager in combinatie met een milde reinigingsgel van Odina (action) of heel soms in combinatie met de milde gezichtsscrub van Odina (action) Normaal gebruik ik 1 of 2 x in de week de gezichtsscrub. 
Na het droog deppen van mijn gezicht smeer ik een heerlijke dagcrème, deze is van het merk Cien Q10 (Lidl) en is al beste uit de test gekomen bij de consumentenbond. Nog beter dan vele andere "high-end" merken. En ook al was dat niet het geval dan heb ik met deze crème toch eindelijk mijn favorieten gezichtscrème gevonden en heb ik dan ook mijn eeuwige zoektocht hierna gestopt! (Review  en uitslag consumentenbond test van deze Cien Q10 crème) 


Onder de douche gebruik ik sinds pas het funny hebbedingetje van de Primark de "Facial Cleansing Pad". Deze gebruik ik in combinatie met de reinigingsgel of gezichtsscrub van Odina.
Onder de douche schonk ik nooit zoveel aandacht aan mijn gezicht omdat ik die toch al 2x op een dag grondig reinig bij de wastafel. Maar met dit hebbedingetje is het gewoonweg heerlijk om toch nog even hiermee over je gezicht te gaan met ronddraaiende bewegingen. Het voelt superzacht en heerlijk!!! Mijn nieuwste ontdekking in ieder geval. Een musthave!!!! (Review)


In de avond reinig ik mijn gezicht vrij uitgebreid.

Eerst gaat de make-up eraf met een gezichts reinigersdoekje van Iseree (Lidl) 
Dit zijn top doekjes die zelfs mijn waterproof mascara helemaal wegkrijgt zonder te hoeven boenen.
De doekjes zijn groot en dik en zijn er in 2 varianten. Echt een budgettip! (Review)
Na de doekjes reinig ik mijn gezicht weer met de 5 in 1 beauty care massager en dit keer in combinatie met de waschgel van Balea. Dit merk gebruik ik sinds pas en ben nu al groot fan.
Het reinigt mijn gezicht goed en voelt en ruikt heerlijk! 
Nadat ik mijn gezicht gereinigd heb met deze waschgel haal ik met een grote "Bella" wattenschijf (action) met deze gesichtswasser van Balea de "restjes make-up", die er eigenlijk nooit meer zijn, weg. 
Ook deze gesichtswasser voelt heerlijk. Het is een soort tonic.
Wanneer je er iets teveel van op je wattenschijf doet krijgt het de neiging om te gaan schuimen. Wat bij mij de eerste x het geval was! ;-)
Je hoeft hier wederom maar weer een beetje van te gebruiken om heel je gezicht te doen. Ik draai meestal het wattenschijfje nog eens om om voor de laatste x over mijn gezicht te gaan. Balea is het budget huismerk van de DM een duits drogisterijketen en dus ook daar te koop. 
Hierna als afsluiter de nachtcrème van Cien Q10 anti wrinkle. (Lidl)

Sinds ik deze vaste routine volg elke dag is mijn gezicht er een stuk op vooruit gegaan. 
Ik heb normaal ook wel een vrij rustige huid die alleen af en toe reageert op verkeerd eten (chocolade e.d) maar mijn huid voelt gewoon superzacht aan. Het voelt goed in ieder geval.


Zoals jullie kunnen zien gebruik ik low budget producten en ben ervan overtuigd dat ik hetzelfde hiermee bereik dan wanneer ik hele dure producten zou gebruiken. 
Vergelijken kan ik jammer genoeg niet maar ik bedoel maar te zeggen dat het niet altijd veel geld hoeft te kosten om tot een zelfde resultaat te komen naar mijn mening. 

De budget musthaves die ik echt iedereen zou willen aanraden zijn de tools die ik gebruik voor mijn gezicht namelijk de 5 in 1 beauty care massager <---------- BUDGETTIP! (Nog geen €5,- review en waar te koop)
En het funny hebbedingetje de Facial Cleansing Pad bij de Primark te koop voor €2,- een absolute aanrader!!!!

Hoe ziet jullie routine van het gezicht reinigen eruit?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...