zondag 10 augustus 2014

(Beauty) Shoplog Primark. 


Deze shoplog laat wat beauty spulletjes zien van de Primark, zo ook iets van de Big bazar waar ik een geweldige ontmoeting had met een hele bijzondere leuke meid. ;-)
En ik laat mijn aankoopjes zien die ik via een blogsale van www.dressesanddaisies.be aan mijn stash kan toevoegen.
      
Met het lezen van allerlei positieve reviews over de kwasten van de Primark wilde ik ze zelf ook wel eens uitproberen. 
Dus eenmaal bij de Primark gingen deze 2 kwasten en borsteltje in mijn mandje, de blush kwast €2,- en de stippling kwast €2,- en een wenkbrauw borstel. €1,50 (Nog niet uitgeprobeerd)
Ik wil eigenlijk al een poosje iets met mijn wenkbrauwen doen maar weet eigenlijk niet precies wat.
Ik durf ze niet zelf te epileren dus zal binnenkort weer eens een afspraak maken om ze in shape te laten brengen. (Zit om de hoek waar ik werk en ik heb nu vakantie dus komt over een week of 2 of 3 wel weer.) Maar ik zag deze leuke brow kit liggen en zag dat er een kwastje en pincet bij zat en 3 verschillende kleuren waarvan 1 een creamy product is en de andere 2 zijn poeders. €2,50
Als er iemand is die met dit kitje bekend is en weet hoe te gebruiken dan hoor ik het graag!!! ;-)
  
Ik zag deze funny facial cleansing pad waar ik ook positieve geluiden over had gehoord, dus deze belandde ook in mijn mandje voor €2,-
Jullie weten vast wel dat ik erg gesteld ben op mijn 5 in 1 beauty care massager maar die gebruik ik niet onder de douche.
En dit funny dingetje wat super zacht is wil ik lekker onder de douche gebruiken waar deze naar mijn idee ook voor bedoeld is als ik zo de zuignap zie. 
Je steek een vinger door het open rondje en zo kan je ermee over je gezicht.
Of het heel wat teweeg brengt weet ik niet maar ik weet zeker dat het heerlijk zal aanvoelen met een beetje face reinigings gel.

Lipsticks heb ik merendeel van de action.
Mooie kleuren en heerlijk budget, 2 voor €0,89
 
Maar toen ik deze zag liggen twijfelde ik geen moment en reageerde volgens mijn jongste zoon (20) iets te enthousiast! ;-) 
Wauw wat een kleurtje roze!!! Geweldig en ook niet duur met zijn €1,50

Ik liep een stukje verder naar de Big Bazar en zag er niet echt iets spectaculairs, ik zag alleen dit potje met poeder voor op je nagels van Pink Tease die ik wel wil uitproberen. Mijn zoon zocht de kleur uit! Paars! €0,89
 
Hier komt vast nog wel een review van.
Met het kijken naar een neon setje nagellak kwam ik aan de praat met een surinaamse jongedame die vertelde dat ze ook een nagellak liefhebber was. 
Met dat ik me naar haar omdraai zie ik opeens deze bizar lange nagels....wauw...wat een te gek gezicht om dat zo eens in het echt te zien.
Ik vroeg haar hoe ze ze zo lang heeft gekregen. Ze vertelde me dat ze hiervoor "versteviging" gebruikt. Ik zou niet weten wat ze hiermee bedoelde. Zo vroeg ik ook hoe ze alles dan deed? 
Ze deed het meeste met haar andere hand, die was namelijk gewoon kort!
Ik vond het wel gaaf en het was een harstikke leuke meid die het geen probleem vond dat ik een foto wilde maken. (Ik zal vast de eerste niet zijn geweest)
Van de week liet Laurence van Dressesanddaisies.be weten dat ze een blogsale heeft op haar blog met o.a haar handmade Disney sleutelhangers (echt even het kijken waard) en wat make-up waar ze een nieuwe eigenaar voor zoekt. Nadat ik een kijkje hier had genomen wilde ik wel graag deze Gosh "Pink Pie" blush en deze Catrice "apricot smoothie". Het zullen vast oudere collectie's zijn maar dat boeit mij niet. Ik vind iets mooi of niet en ik had eigenlijk nog helemaal niks van Gosh dus dat leek mij wel een leuke gelegenheid om iets van Gosh aan mijn stash toe te voegen,

Gosh "Pink Pie"
Catrice "apricot smoothie"

Ik kreeg ze al snel netjes op mijn deurmat geleverd, nogmaals thanks Laurence. ;-) Heel blij mee.

En dan heb ik nog iets geshopt wat niet op de foto staat maar dat is deze case voor mijn nieuwe telefoon.
Zoals jullie hier al wel hebben kunnen zien heb ik sinds pas een nieuwe telefoon annex fotocamera.
Namelijk de Samsung Galaxy K Zoom. Deze is net op de markt en ik ben er erg blij mee aangezien ik mijn foto's voor mijn blog altijd met mijn smartphone maak. Ik had hiervoor al de Samsung 4s die maakte al mooie foto's maar deze is gewoon te gek!!!! Ik heb hem nog lang niet door en ben hem nog aan het "ontdekken" maar gaaf is ie zeker. Beste keus geweest!
Toen ik deze in gebruik nam was deze nog zo nieuw dat er nog helemaal geen cases of hoesjes voor waren. Wel hoesjes waar de lens niet beschermd werd dus met een groot rond gat erin. En het ging mij voornamelijk juist om het beschermen van mijn lens.
Blij verrast was ik dan ook toen ik gisteren op AliExpress (yep, mijn favorieten webshop, blijkt wel weer waarom) finally een case tegenkwam die WEL mijn lens beschermt!!! En nog mooier...voor de prijs van €5,50 (no shipping costs) Ik heb een zwarte besteld en hoop dat ik hem snel in huis heb want mijn smartphone beschermen vind ik een must! En ik vind hem nog leuk ook! Achteraf spijt dat ik er niet nog 1 heb besteld!

Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...