zaterdag 9 augustus 2014

E.L.F Baked Highlighter: Blush Gems (Dupe MAC Soft & Gentle)

MAC Soft & Gentle.....wellicht de mooiste highlighter die er bestaat?!
Menigeen zou deze graag aan haar stash willen toevoegen maar daar hangt toch wel een prijskaartje van rond de €30,- aan.
Iets wat voor velen onder ons toch niet is weggelegd of het er gewoon niet voor over hebben. (Zoals ikzelf!) 
Zelf hou ik echt van mooie producten maar zoals jullie inmiddels wel van mij weten betaal ik liever niet de hoofdprijs en zijn mijn eisen dan misschien ook niet zo hoog!
Mooie dupes of fake producten spreken mij dan ook wel aan.

Laat ik nou van deze MAC Soft & Gentle ook sinds pas een dupe in huis hebben namelijk van het welbekende merk E.L.F (Eyes, Lips en Face) 
Ik liet hier al eerder van dit merk E.L.F een bekende dupe zien namelijk van de blush van Nars: Orgasm.

Dit keer dus de beurt aan een baked highlighter.
Het is de highlighter in de kleur: Blush Gems.

Hij zit mooi verpakt en wanneer je hem opendoet komt er een beauty tevoorschijn.

Een licht gouden highlighter. Het is zo jammer dat de zon nou net niet scheen ten tijde van het maken van de foto's.

Want wat is deze highlighter mooi! Ook al zonder zon. 
Omdat ik de echte niet heb van MAC kan ik niet vergelijken maar eerlijk gezegd boeit me dat niks!!!

Ook al zou het geen dupe zijn vind ik hem schitterend.
Wat vind jij?

Deze highlighter is hier te koop in 3 verschillende tinten en kost €4,-


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...