maandag 18 augustus 2014

Action beauty shoplog.

Mijn favorieten paadje bij de action is toch echt het pad met de make-up schappen.
Ik kan de action niet uit lopen zonder hier een kijkje te hebben genomen.
Soms (heel soms) kan ik er doorheen lopen zonder iets in mijn mandje te hebben gedaan maar die keren zijn op 1 hand te tellen! ;-)
Deze keer ging ik voor een wenkbrauw potloodje wat ik graag wilde uitproberen.
Dit naar aanleiding van mijn bezoekje aan een kapsalon hier in Almere-buiten "Lizaan" die ook wenkbrauwen epileert. Ik maakte van de week mijn eerste afspraak om voor de allereerste keer mijn wenkbrauwen te laten epileren en was en ben laaiend enthousiast over mijn "nieuwe" wenkbrauwen. Ik kan wel blijven kijken....wauw. Ik wist niet dat het zo'n verschil kon maken! 
Het was ook een te gekke ervaring. Het werd dmv een touwtje gedaan en duurde wel een half uur. Goh...een echt heerlijk verwen momentje voor jezelf. Dat ik daar nu pas achterkom.....
De meiden in de salon moesten wel lachen om mijn enthousiasme en het meisje had echt eer van haar werk. Dit ga ik echt eens in de 3 weken ofzo laten doen, al is het maar voor het "verwen momentje". ;-) En ach...€7,- is volgens mij niet duur toch? 
Wat een verschil niet? Ik ben enorm blij met mijn "nieuwe" wenkbrauwen. ;-)
(Deze foto heb je ook al voorbij kunnen zien komen op mijn instagram: mandybosnailsshopdiy)

Maar goed daar hadden we het niet over....
Wenkbrauw potloodje, daar hadden we het over. 
 
Deze nam ik mee in de kleur bruin. €0,59 (De lichte kleur bruin) kijken of ik hiermee om kan gaan.

De mono oogschaduwtjes van Max & More had ik ook al wel goede dingen over gelezen en nam deze 3 mee. "Sahara" "Ocean" en "Almond" Drie schitterende kleuren die ik droog (links) en nat (rechts) geswatched heb. €0,59 per stuk.

Bij het kijken in de bak met de lipsticks kwam ik een setje tegen die ik nog niet heb. (Heb ze bijna allemaal) Dit setje heeft de kleuren "Pink Frost" en "Mauve" en kost €0,89.

Over de lipglosjes van de action zijn de meningen verdeelt als ik het allemaal lees in de reviews.
Deze worden gezien als de dupes van Lipfinity glosjes van Max Factor.
                   Zonder glans                                               Met glans

Je brengt eerst de kleur aan laat deze even goed drogen om vervolgens het glanslaagje aan te brengen.
Ik nam twee setjes mee met de kleuren: Red Passion & Hot Pink en Blush & Royal Orange.
De setjes kosten €1,99 en daar krijg je er dus 2 voor.
Blush ga ik als eerste uitproberen, deze lijkt mij gaaf!
P.s ik moest flink boenen om deze swatches van mijn arm af te krijgen!!!!

Bij de nagellak kwam ik een kleurtje tegen die ik (geloof ik) nog niet heb. Ik nam de kleur Peach Nude mee voor €0,49. Een mooi zacht kleurtje.

En ik nam een nieuw setje haar elastiekjes mee in de kleuren bruin/wit.

Vraagje: heb jij wel eens je wenkbrauwen laten epileren dmv een touwtje? Of doe je dit zelf? 
(Ik durfde het zelf niet en bij het zien van mijn wenkbrauwen nu ben ik ervan overtuigd dat ik dit nooit zelf had kunnen doen.)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...