zondag 17 augustus 2014

NOTD: Sensationails en Essence Heroes.


Nu ik 6 weken vakantie heb gehad zijn mijn nagels weer een mooie lengte.
Om daar nog wat langer plezier van te hebben zonder dat er 1 scheurt of breekt op het werk heb ik dit keer mijn Sensationail set er weer bij gehaald en heb als eerste een sensationail gellaag aangebracht.
Ik gebruikte hiervoor 2 laagjes clear gel.
Dit dus meer voor versteviging.

Na in mijn nagellak stash te hebben gezocht naar een lakje kwam ik deze lakjes van Essence tegen die ik nog nooit gebruikt had!
Deze 2 lakjes komen uit de Heroes lijn en zijn dus niet meer te koop.
Ik bracht 2 laagjes "oil slick" aan en op mijn ringvingers 2 laagjes "like liquid gold" met daar over heen 1 laagjes Catrice "million dollar baby".
En als afsluiter natuurlijk de 'better then gelnails" topcoat.

De kleur van de "oil slick" lak is werkelijk waar te gek.
Ik snap echt niet hoe het komt dat ik deze nu pas "ontdek".

Hij is moeilijk om op foto vast te leggen maar ik heb toch een poging gewaagd.
De lak kleurt namelijk soms blauw. (Foto boven) En dan weer paars, heel gaaf.
Dit is een lak die niet meer ver word weg gestopt tussen mijn andere lakjes. Nope, deze blijft vooraan. Wauw, ik kan wel blijven kijken.

De "like liquid gold" lak is ook een schitterende lak maar vond het zonder de lak van Catrice een beetje saai! ;-)

Ik hoop dat mijn nagels dmv de sensationail gellaag nog een poosje deze lengte houden.
Want als er 1 breekt gaan ze allemaal weer kort! 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...