maandag 30 juni 2014

Sweethearts Perfect Flush Blush (fake Too Faced)

 
Op AliExpress kwam ik deze fake Too Faced Sweetheart blush en bronzer tegen.
Ik had ze voor mijn moederdag besteld en ze kwamen pas laat binnen.

Ze waren ontzettend goed verpakt maar alsnog was het te mooi om waar te mogen zijn.
Beide Sweethearts zijn niet heel aangekomen.
Vreselijk jammer! AliExpress komt mij ontzettend fijn tegemoet en krijg daarom ook het grootste gedeelte terug gestort.
Nou waren ze gelukkig niet zo duur (beide rond de €7,- ) maar alsnog fijn dat de service zo geregeld is! 

Ik kreeg ze beide zo binnen:

 

Het zouden 3 kleuren moeten zijn maar daar is niet veel meer van terug te vinden.

 


Wel heb ik ze beide op mijn hand geswatched en vind het vreselijk jammer dat ze stuk zijn. Opnieuw bestellen heeft geen zin want deze waren al ECHT heel goed verpakt maar mocht niet baten.

 

Ik denk dat ik er een soort van filter overheen breng zodat ik een klein beetje op mijn kwast kan krijgen.
Ik ga gewoon wat uit proberen want zoals je misschien wel kunt zien zijn de kleuren/swatches best mooi! ;-)

Jammer maar helaas! Zo kan het ook wel eens gaan met bestellingen die van ver komen!
Maar zoals ik al zei, goede service van AliExpress!!! 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...