woensdag 25 juni 2014

Review: L'oreal Express Refresh droogshampoo (budgettip)

Tijdens een shoplog van de action op een andere beauty blog kwam deze droogshampoo van L'oreal voorbij.
Toen ik bij de action was besloot ik dan ook deze mee te nemen aangezien mijn batiste droogshampoo bijna op is.
Zonder te weten of het was is nam ik hem dus mee.

Ik draag mijn haar sinds ik laatst naar de kapper ben geweest steeds vaker los maar merkt dat mijn haar voor op mijn hoofd snel "vet" word van de handen door mijn haar.
Daardoor grijp ik steeds vaker naar mijn droogshampoo, deze maakt dat het er niet zo "vettig" uitziet en geeft je haar weer een boost. Tenminste de Batiste droogshampoo die ik heb wel maar die is toch best prijzig als hij niet in de aanbieding is dus bij het zien van deze droogshampoo van L'oreal voor €1,99 nam ik de gok en nam hem mee.

Zoals jullie op deze foto kunnen zien (sorry...no make-up) was het tijd om mijn haar te wassen maar vond ik het een goede gelegenheid om de L'oreal droogshampoo uit te testen.
Zoals met de Batiste droogshampoo moet je deze eerst goed schudden voor gebruik om vervolgens op 30cm afstand te gaan sprayen.
Wat mij meteen opviel is de geur....heerlijk! Echt waar! Ik heb van Batiste de coconut variant (geel/groen) ook best lekker maar deze is vele malen lekkerder.
Na genoeg gesprayd te hebben heb ik het even laten intrekken om het vervolgens goed met mijn handen in te masseren. En tada.....hier het resultaat! 

GEEN witte waas!!!! En wat een volume weer! Ik ben aangenaam verrast. Ik heb absoluut een nieuwe favoriet!
Ben van mening dat ik mijn haren wassen nog even kan uitstellen tot morgen! ;-)

Verder ben ik blij dat ik er meteen 2 meegenomen heb! ;-) 
De volgende x bij de action neem ik er nog 2 mee! Back-up is altijd handig. ;-)

Deze L'oreal Express Fresh dry shampoo kost €1,99 en dus te koop bij de action.

Gebruik jij wel eens een droogshampoo?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...