donderdag 19 juni 2014

Shoplog(je) Rituals, Action en de Big Bazar.

Nadat ik redelijk slecht nieuws kreeg (op vrijdag de 13e) bij de dermatoloog liep ik met mijn zoon redelijk "verdoofd" door de stad richting de bus terug naar huis.

Hierbij kwam ik langs een paar van mijn favorieten shops, te weten Rituals, de Action en de Big Bazar.

Mijn moeder (die ik al te lang moet missen) zei vroeger altijd:
"Schat, wanneer je je #%^*+#% voelt moet je iets leuks voor jezelf kopen dan voel je je snel weer wat beter"

Met deze wijze woorden in mijn achterhoofd kocht ik dan ook al deze fijne spulletjes.

Bij de Rituals kon ik nog met mijn laatste rode pluim (kerst cadeau bon van het werk twv €25,-) wat heerlijke spulletjes uitzoeken.

Ik had deze "Lotus Shimmer" body cream al maar doordat er een fijne gouden shimmer in zit en dit een Limited Edition is wilde ik er absoluut een back-up van hebben! En natuurlijk niet vergeten de geur....heerlijk! (White lotus & Bergamot)

Tussen al mijn Rituals producten die ik al heb zat eigenlijk nog geen deodorant. 
Deze "Qi Gong" deodorant kan ik weer goed combineren met de lijnen waar white lotus in zit. 
Ook deze deodorant ruikt heerlijk. Heel erg blij mee! 
En om mijn bon "vol" te maken nam ik nog een kleine douchefoam mee van de Hammam lijn, hier ben ik zo nieuwsgierig naar. Hij ruikt in ieder geval ook heerlijk! En ik heb van deze lijn nog niks.

Dit zijn dus 3 heerlijke producten van de Rituals die mij € 3,- (naast de bon van € 25,-) kostte. ;-)
Hier werd ik dan wel weer wat vrolijker van. 

Bij de action wilde ik de CC cream meenemen en twijfelde welke voor mij goed zou zijn en besloot ze dan ook maar beide mee te nemen. Aangezien er maar 2 varianten van waren.
Je leest hierover zulke positieve reviews....

Bij de Op=op voordeelshop zag ik in een cadeauset een schitterende oogschaduw paletje van W7.
Jammer genoeg had de voordeelshop deze niet los te koop en teleurgesteld liep ik dan ook weer de shop uit.

Bij de Big Bazar zag ik zomaar het paletje van W7, die ik graag wilde hebben, liggen.
Ik sprong zowat een gat in de lucht terwijl mijn zoon wat verder weg van mij ging staan! ;-)
Nou maar zeg eerlijk....is die niet schitterend? Ik hoop dat ie net zo mooi in gebruik is als dat ie eruit ziet. ;-)

Rituals

- bodycreme € 16,-
- deoderant € 8,-
- mini douchefoam € 4,-

Action

CC cream € 1,39 per stuk.

Big Bazar

W7 oogschaduw paletje € 1,79 

Nou mam, je hebt nog steeds gelijk....door deze aankoopjes  (wat mij uiteindelijk maar € 6,18 heeft gekost) voelde ik me ondanks het slechte nieuws toch weer wat beter. ;-)

Wat doe jij als je in een dippie zit? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...