zondag 1 juni 2014

NOTD: easy cloud nail art

Na weer een korte zoektocht op internet voor een leuke nailart kwam ik een "easy cloud" nailart tegen.
Ik heb deze al vaker gezien en wilde deze ooit nog eens maken.
Dus hup...aan de slag!
Drie leuke kleurtjes bij elkaar gezocht en begonnen met de basecoat en de basiskleur: paars.
Toen deze helemaal droog was de 2e laag erop gedaan, de roze kleur.
Je zet in het midden van je nagel een streep met de kwast van de lak en dan daarnaast een langere streep en aan de andere kant een kortere streep.
Eigenlijk vrij simpel!
Met de 3e kleur: mintgroen deed ik precies hetzelfde. 3 strepen en beginnen in het midden!
Achteraf vond ik deze kleuren combinatie toch niet helemaal geslaagd en besloot er een holografische topcoat over aan te brengen.
Wat dan dit eindresultaat is geworden.
Dit zijn de gebruikte producten:
Essence 24/7 basecoat.
Fogan paars nr 30
Fogan roze nr 07
Essence 146 that's what i mint!
Essence nail art special effect topper; 12 holo topping please!
Essence better than gelnails topcoat.

Ook van deze nailart weet ik niet of ik hem nou leuk vind of niet!
De volgende x neem ik toch 3 verschillende kleuren roze of rood of blauw of groen. 
Misschien dat dat toch leuker is, van lichtroze naar donkerroze bij wijze van spreken.
Simpel is deze nailart wel, iedereen kan het. Zeker weten! ;-)

Hoe vind jij deze nailart geworden? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...