vrijdag 20 juni 2014

Review: Max and More CC cream fair and medium (action)


In mijn shoplog(je) van laatst kon je al zien dat ik beide cc creams van de action heb meegenomen.
Ik twijfelde over welke geschikt voor mij zou zijn zodoende nam ik ze alletwee mee.

De CC creams zitten mooi verpakt en heeft toch best wel een luxe uitstraling door zijn mat zwarte tube's. Wanneer je de dop eraf draait zie je een mooi tuutje waar je kleine beetjes uit kunt knijpen! Ook redelijk luxe! 
   
Op de achterzijde van de verpakking lees je wat een CC cream is en staan er de ingrediënten. Netjes! Ook op de tube's zelf staat op de achterkant de ingrediënten. 

Ik test de cc creams op mijn hand om te zien welke er het beste matcht. 
Aan de linker kant steeds de "fair" kleur en rechts de "medium" kleur.

   

   

   

De "fair" kleur is een vrij lichte kleur. Ik gebruik mijn buffer kwast om uit te smeren.
Voor mij is de "fair" wat te licht! 
De "Medium" is een wat donkere kleur die beter bij mijn huidskleur past.

De beide CC creams smeren goed uit met mijn buffer kwast.
Aangezien ik nog met een wondje (van de biopsie) op mijn kin zit gebruik nog even geen gezichtsproducten. Maar op mijn hand is het verschil ook goed te zien.

Deze CC creams zijn bij de action te koop en kosten € 1,39 per stuk.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...