dinsdag 10 juni 2014

NOTD: My first rose nailart.


Zoals jullie bij mijn vorige NOTD konden zien had ik een schitterend mooi lakje bij de action gekocht.
Bright Pink!!! Te mooi om er een nailart op te maken vertelde ik.

Maar toch vond ik het ondanks de hele mooie kleur een beetje saai.
Het leek mij leuk om een accent nagel te maken met een flower nailart.
Zo ging ik weer even kijken op internet naar rose nailart en ik bekeek een paar "how to's".

De benodigdheden erbij gepakt en maar aan de slag gegaan.
Dit zijn alle benodigdheden die ik gebruikt heb.

De volgende keer wanneer ik weer zo een rose nailart maak zal ik proberen foto's te maken van elke stap. Dit was mijn eerste keer dus was toch even afwachten hoe het zou uitpakken.

                   

Zelf vind ik het wel leuk geworden.

Wat vind jij? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...