zaterdag 14 juni 2014

Hegron sun care face-anti age factor 30 (action)

(Sorry voor de bad look! Maar zoals ik eruit zie op deze foto zo voelde ik me ook. Crappy en met 2 vette pleisters op mijn kin!)

Wanneer ik dit artikel schrijf (vrijdag de 13e) kwam ik net terug van het Flevo ziekenhuis waar ik een afspraak had bij een dermatoloog. Dit vanwege een plekje op mijn kin die er al zeker anderhalf jaar zit! Het is een ruw plekje wat niet jeukt, niet pijn doet maar wat er alleen maar is!

Laatst moest ik bij mijn huisarts zijn voor mijn oren en drukte mijn kids me op mijn hart dat ik nou ook maar eens naar dat plekje moet laten kijken! Nou uiteindelijk dan maar gedaan! Een zalfje meegekregen die ik 2x per dag moest aanbrengen. Een vorm van exceem?
Na 2 weken moest ik weer terug voor mijn oren en vertelde meteen dat het zalfje niet veel verandering teweeg bracht.
De huisarts was er niet gerust op en gaf me een verwijsbrief voor een dermatoloog waar ik dus vandaag een afspraak bij had.
Ik had voor die tijd (11 uur moest ik er zijn) zelf nog even gegoogled wat ik beter niet had kunnen doen. Raad ik dan ook een ieder af!!! Ga niet zelf googlen!!! 
Bloedzenuwachtig en gelukkig met mijn jongste zoon aan mijn zij ging ik naar het ziekenhuis.
Eerst keek er een co assistente naar waarna de dermatoloog zelf kwam kijken en zijn conclusie trok.
Dit plekje is een voorstadia van huidkanker.....hier was ik al bang voor!!!!! Ik ben namelijk mijn hele leven lang (48 jaar) al een zonaanbidster!!! Als je dit dan hoort zakt de grond toch echt wel even onder je voeten weg ondanks dat het "vaak" goedaardig is.
De dokter adviseerde een biopsie wat dan ook meteen gebeurde! Ik kreeg een verdoving in mijn kin en er werd een stukje huid weggenomen. Wel bloedde het hevig maar dat weerhield de dokter er niet van om ook maar meteen met de stikstof spray even los te gaan. Ondanks de verdoving voelde ik dit echt wel! Na 2 grote pleisters op mijn kin te hebben geplakt ging ik weer met knikkende knieen de deur uit. Met de afspraak dat ik 1 juli gebeld word met de uitslag van de biopsie! Jeetje ik moet er nu, een flink aantal uurtjes verder, nog steeds even van bijkomen. Je hoort dit vaak maar wanneer het om jezelf gaat zet het je toch even aan het denken. Ook al kan het misschien geen kwaad om dit te hebben, toch heb ik het liever niet! Het K woord krijg ik echt de kriebels van. Ook al zou het dus goedaardig zijn!!!! Maar goed...daar ging eigenlijk deze post niet over. 
Het is een inleiding voor wat ik jullie nu wil laten zien.

Nadat ik van de huisarts al hoorde dat dit het zou kunnen zijn heb ik meteen besloten om niet meer voluit met mijn gezicht in de zon te gaan. En mocht ik de zon in gaan dan met een zonnecreme met een hoge factor!

Zo kwam ik deze suncare face-anti age crème tegen bij de action en gooide hem meteen in mijn mandje.
Wanneer de zon goed gaat schijnen doe ik ipv een normale dagcreme deze factor 30 op! 

Ik kan over deze crème vertellen dat deze erg lekker uitsmeert en dat hij heerlijk ruikt.

Ingrediënten:




Waarschijnlijk had ik dit al veeeeel eerder moeten doen! Maar goed, het is nooit te laat om ermee te beginnen.

Deze creme kost €2,59 en is te koop bij de action.

Gebruik jij een hoge factor voor je gezicht? 
(Zo niet, zou je dan misschien toch eens moeten overwegen!)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...